Thema Branded Content Event 2023 is 'Create the Content Connection'

- Content
- 24 jan 2023 @ 09:22
- Link
-
Nanny Kuilboer
redactie MarketingTribune
BBP Media - MarketingTribune - EvenementBranded Content EventBranded content
- 24 jan 2023 @ 09:22
- Nanny Kuilboer
Op dinsdag 16 mei vindt het Branded Content Event plaats met als thema ‘Create the Content Connection’. Plaats van handeling: DeFabrique in Utrecht. Save the date en profiteer van het Early Bird-tarief via brandedcontentevent.nl.
Branded content is relevanter dan ooit voor merken die de verbinding met de consument of klant zoeken, want alleen door content die aandacht krijgt en verbinding maakt, krijgt het merk diepgang. Om dat te bereiken kiezen steeds meer merken voor een consistente contentstrategie waarin alle uitingen perfect op elkaar zijn afgestemd. Dit zogenoemde ‘contentecosysteem’ maakt dat merken het eerlijke verhaal van het product gaan vertellen; hoe het gemaakt is en door wie. Het ecosysteem werkt als een samenhangend en duurzaam geheel van partnerships met mediapartners, influencers en creators en krijgt mede gestalte in branded audio, podcasting en videocontent.
BCE2023: hoe helpt een contentecosysteem mijn merk?
Het Branded Content Event geeft antwoord op prangende vragen als: hoe helpt een contentecosysteem mijn merk? Hoe organiseer je alle verschillende vormen van branded content? Aan welke doelstellingen dragen de verschillende vormen van content bij en hoe blijf je consistent qua look & feel en merkboodschap?
Korting Branded Content Event 2023
Naast het Early Bird-tarief dat voor elke vroege vogel geldt, krijgen MarketingTribune-abonnees altijd € 100,- korting op het reguliere tarief. Deze korting geldt overigens niet alleen voor het Branded Content Event, maar ook voor Nima Marketing Day, Grand Prix Content Marketing en The Dutch Podcast Conference later in het jaar. Dus nog geen abonnee en toch profiteren van €100,- korting op het reguliere tarief van alle toekomstige MarketingTribune-events? Kies dan voor de optie ‘Regulier ticket + jaarabonnement MarketingTribune 100%’.
Reserveer nu uw kaartje voor BCE2023!
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redactie MarketingTribune
- Website:http://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Podcast Show 2023: onafhankelijkheid, awards, medische...
- Snickers zet YouTube-serie in om GenZ te bereiken
- ‘Het is oké’ van Sor & Tabitha trapt campagne mentale...
- DOSSIER CONTENTMARKETING De Speld: Humor met boodschap werkt...
- Wecycle campagne van Stichting Open moet hergebruik stimuleren
- Column Onderzoek: de content paradox
Laatste Nieuws
- Digitaal merk Proudies richt zich op... 02-06-2023
- Publiekscampagne om goed doel in... 01-06-2023
- Snickers zet YouTube-serie in om... 31-05-2023
- Penelope Cruz in reclamecampagne... 30-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING Unravel:... 30-05-2023
- DOSSIER CONTENTMARKETING 7 vragen... 30-05-2023
MarketingTribune Events
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day
- 19sep 2023
CrossBorder Event
- 5okt 2023
CustomerFirst Congres