Bram de Leeuw van &C Media: 'Met het toevoegen van een onderscheidende entertainmentlaag maak je als merk het verschil'
- Content
- 1 mei 2023 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - EvenementMarketing
- 1 mei 2023 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Bram de Leeuw is Creative Strategy Director &C BrandStudio bij &C Media, het 360-graden content- en lifestylemerk rondom Chantal Janzen. De titel van zijn presentatie op het Branded Content Event op dinsdag 15 mei in DeFabrique in Utrecht luidt: ‘Let us entertain you!’ Een tipje van de sluier…
Native content, contentmarketing, branded content, sponsored content… er zijn zoveel begrippen en vormen om aan te geven dat het een betaald partnership betreft tussen merk en media/uitgever. De Leeuw: ‘Meestal met de doelstelling om met storytelling, een emotionele laag toe te voegen aan het merk en daarmee een diepere connectie met doelgroep tot stand te brengen. Met het toevoegen van een onderscheidende entertainmentlaag maak je als merk juist impact en het verschil. Aan de hand van een aantal superleuke en vooral entertaining cases laten we zien hoe dat werkt, en hoe dat werkt bij merken en partnerships waarbij je niet direct zo’n entertainmentlaag zou verwachten.’
B R A N D E D C O N T E N T E V E N T 2 0 2 3
Create the Content Connection
Dinsdag 16 mei, 2023
DeFabrique, Utrecht
Reserveer hier uw ticket
Meer informatie via brandedcontentevent.nl
Lees ook: Thema Branded Content Event 2023 is Create the Content Connection
Lees ook: Van Bommel van Unravel Research: Branded Content wordt een volwassen advertentievorm
Lees ook: Keynote Van den Bergh en zijn genuanceerde kijk op de nieuwe consument in Nederland
Lees ook: Rick van Dorst: 'Ik geloof niet in platte productadvertenties met Canon als afzender'
Lees ook: Hatice van Leeuwen van MHX: 'Er zal altijd een mix nodig zijn van advertising en branded content'
Lees ook: Frank de Wit van Team5pm: 'Om de juiste keuzes te maken, is een goed onderbouwde videostrategie fundamenteel'
Lees ook: Roy Boere van Wavemaker: 'Met branded content kom je op een heel andere manier bij de consument binnen'
Lees ook: Robert van Meer van C2B: 'Als je mensen wilt engageren, is branded content your weapon of choice'
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in Sinterklaascampagne Bol
- Albert Heijn lanceert magazine en platform voor vrouwen in de...
- [column] De dealeradvertentie hoeft geen moetje te zijn
- RIVM vraagt aandacht voor vaccinaties kinderen
- Extra aandacht RegioBank voor sparen jongeren
- [column] Copywriting gaat ook over weglaten
Laatste Nieuws
- Milieuorganisaties lanceren “Op... 08-11-2024
- Verlanglijstje speelt hoofdrol in... 01-11-2024
- Albert Heijn lanceert magazine en... 01-11-2024
- Extra aandacht RegioBank voor sparen... 30-10-2024
- RIVM vraagt aandacht voor... 29-10-2024
- KPN tv-app uitgebreid om... 25-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing