Hema lanceert zelf ontworpen parfum
- Design
- 15 okt 2013 @ 09:38
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 15 okt 2013 @ 09:38
- Redactie Design
Hema lanceert een parfumlijn. Met het nieuwe ‘today I feel’ assortiment wil het warenhuis een eau de toilette bieden per stemming. De opvallend basic verpakking is in house ontwikkeld, zo laat een woordvoerder weten.
De vijf geuren hebben namen die op een stemming slaan: Energetic, Dreamy, Marvelous, Strong en Passionate.
De eau de toilettes zijn opgebouwd uit een topnoot, middennoot en basisnoot. Het is de bedoling dat hierdoor tijdens het dragen steeds weer verrassende geurnoten tevoorschijn komen.
De lijn komt met een bijpassende foaming douchegel en bodylotion. De collectie is in alle HEMA filialen (en online vanaf maandag 11 november) verkrijgbaar.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 6 architecten- en... 10-09-2025
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes