Hema lanceert zelf ontworpen parfum

  • Design
  • 15 okt 2013 @ 09:38
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Packaging design

Hema lanceert een parfumlijn. Met het nieuwe ‘today I feel’ assortiment wil het warenhuis een eau de toilette bieden per stemming. De opvallend basic verpakking is in house ontwikkeld, zo laat een woordvoerder weten.

De vijf geuren hebben namen die op een stemming slaan: Energetic, Dreamy, Marvelous, Strong en Passionate.

De eau de toilettes zijn opgebouwd uit een topnoot, middennoot en basisnoot. Het is de bedoling dat hierdoor tijdens het dragen steeds weer verrassende geurnoten tevoorschijn komen.

De lijn komt met een bijpassende foaming douchegel en bodylotion. De collectie is in alle HEMA filialen (en online vanaf maandag 11 november) verkrijgbaar.

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken