Hema lanceert zelf ontworpen parfum
- Design
- 15 okt 2013 @ 09:38
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 15 okt 2013 @ 09:38
- Redactie Design
Hema lanceert een parfumlijn. Met het nieuwe ‘today I feel’ assortiment wil het warenhuis een eau de toilette bieden per stemming. De opvallend basic verpakking is in house ontwikkeld, zo laat een woordvoerder weten.
De vijf geuren hebben namen die op een stemming slaan: Energetic, Dreamy, Marvelous, Strong en Passionate.
De eau de toilettes zijn opgebouwd uit een topnoot, middennoot en basisnoot. Het is de bedoling dat hierdoor tijdens het dragen steeds weer verrassende geurnoten tevoorschijn komen.
De lijn komt met een bijpassende foaming douchegel en bodylotion. De collectie is in alle HEMA filialen (en online vanaf maandag 11 november) verkrijgbaar.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- G-Star en Museum Rembrandthuis... 31-10-2024
- Suite702 creëert kunstige campagne... 28-10-2024
- BNO lanceert mission statement AI25-10-2024
- Nathalie van Sasse van Ysselt is... 20-10-2024
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
- Xpeng mobiliteitspartner DDW 2024 17-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing