Hema lanceert zelf ontworpen parfum
- Design
- 15 okt 2013 @ 09:38
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Packaging design
- 15 okt 2013 @ 09:38
- Redactie Design
Hema lanceert een parfumlijn. Met het nieuwe ‘today I feel’ assortiment wil het warenhuis een eau de toilette bieden per stemming. De opvallend basic verpakking is in house ontwikkeld, zo laat een woordvoerder weten.
De vijf geuren hebben namen die op een stemming slaan: Energetic, Dreamy, Marvelous, Strong en Passionate.
De eau de toilettes zijn opgebouwd uit een topnoot, middennoot en basisnoot. Het is de bedoling dat hierdoor tijdens het dragen steeds weer verrassende geurnoten tevoorschijn komen.
De lijn komt met een bijpassende foaming douchegel en bodylotion. De collectie is in alle HEMA filialen (en online vanaf maandag 11 november) verkrijgbaar.
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

