Carlsberg introduceert Snap Pack
- Design
- 12 sep 2018 @ 08:39
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designMaatschappij
- 12 sep 2018 @ 08:39
- Nanny Kuilboer
Met het ‘Snap Pack’ worden de bierblikjes van Carlsberg aan elkaar geplakt in plaats van het gebruik van plastic folie. Volgens Carlsberg bespaart dit 1.200 ton plastic per jaar; dit is te vergelijken met 60 miljoen plastic tassen.
Cees ’t Hart, CEO Carlsberg Group: ‘We streven er altijd naar om te verbeteren en met deze lancering is het duidelijk dat we de ambitie van de oprichter volgen. Namelijk die van een betere morgen. We kijken er naar uit om onze klanten een betere bierervaring te geven met een mindere impact op het milieu.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Shebang komt met nieuwe kaart... 19-02-2025
- ADCN stelt nieuw Creative Board aan 17-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center