Carlsberg introduceert Snap Pack
- Design
- 12 sep 2018 @ 08:39
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Packaging designMaatschappij
- 12 sep 2018 @ 08:39
- Nanny Kuilboer
Met het ‘Snap Pack’ worden de bierblikjes van Carlsberg aan elkaar geplakt in plaats van het gebruik van plastic folie. Volgens Carlsberg bespaart dit 1.200 ton plastic per jaar; dit is te vergelijken met 60 miljoen plastic tassen.
Cees ’t Hart, CEO Carlsberg Group: ‘We streven er altijd naar om te verbeteren en met deze lancering is het duidelijk dat we de ambitie van de oprichter volgen. Namelijk die van een betere morgen. We kijken er naar uit om onze klanten een betere bierervaring te geven met een mindere impact op het milieu.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe merkidentiteit Transavia... 23-10-2025
- AIM presenteert grootste... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

