Carlsberg introduceert Snap Pack

Carlsberg introduceert Snap Pack
  • Design
  • 12 sep 2018 @ 08:39
  • 5847 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
  • PackagingMaatschappij

Met het ‘Snap Pack’ worden de bierblikjes van Carlsberg aan elkaar geplakt in plaats van het gebruik van plastic folie. Volgens Carlsberg bespaart dit 1.200 ton plastic per jaar; dit is te vergelijken met 60 miljoen plastic tassen.

Cees ’t Hart, CEO Carlsberg Group: ‘We streven er altijd naar om te verbeteren en met deze lancering is het duidelijk dat we de ambitie van de oprichter volgen. Namelijk die van een betere morgen. We kijken er naar uit om onze klanten een betere bierervaring te geven met een mindere impact op het milieu.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken