TMG en Rijksmuseum winnen Native Advertising Award

TMG en Rijksmuseum winnen Native Advertising Award
  • Design
  • 7 nov 2018 @ 10:53
  • 9926 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • AwardsPrintGraphic

Tijdens het International Native Advertising-congres in Berlijn hebben TMG en het Rijksmuseum samen de Native Advertising Award gewonnen voor de speciale mini-editie van Privé, die geheel in het teken stond van de expositie ‘High Society’ van het Rijksmuseum.

In opdracht van het Rijksmuseum maakte de afdeling TMG Natives de special samen met de redactie van Privé, met als doel om de tentoonstelling High Society onder de aandacht te brengen van het brede publiek.

Privé High Society Mini Special

Op een manier zoals alleen Privé dit kan biedt de mini special spannende kijkjes in het leven van geportretteerde rijken uit de tentoonstelling. Zoals dat van de door Rembrandt geportretteerde rijke Oopjen en haar toekomstige en waarschijnlijk minder bedeelde Marten, van vrouwenverslinder Pozzi en van femme fatale Casati.

Ook de vaste Privé-rubrieken STARBLVD, Bubbels en Beauty by John vind je terug en staan in het teken van de tentoonstelling van het Rijks.

Het speciale tijdschriftje werd gemaakt door onder meer Evert Santegoeds, Marijke Hoogendoorn, Petra Noordijk, Dieneke Boer en Tjerk de Vries. Vanuit sales was Jordy Rijnshoeven verantwoordelijk, hij bedacht de creatieve insteek in deze samenwerking tussen het Rijksmuseum en TMG.


Lieneke van den Heuvel (Head of Strategy, Marketing & Branded Partnerships) en Coos Kouwenhoven (Manager TMG Natives)


Lieneke van den Heuvel (Head of Strategy, Marketing & Branded Partnerships TMG), Francine Hijmans (Head of Partnerships Rijksmuseum), Coos Kouwenhoven (Manager TMG Natives) en Jordy Rijnshoeven (Senior Sales Consultant TMG)

Niet alleen kwamen er veel meer bezoekers dan normaal op de expositie af, ook betrof het gasten die normaliter niet snel naar een museum zouden gaan.

Nog altijd krijgt het Rijksmuseum aanvragen voor een exemplaar van de mini Privé.

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken