Detacheerder Cmotions scherpt merkidentiteit aan
- Design
- 28 nov 2022 @ 08:17
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 nov 2022 @ 08:17
- Michiel van Zaane
IT-detacheerder Cmotions presenteert ter ere van haar 20-jarige bestaan een aangescherpt merkverhaal en een nieuw logo. Het accent wordt gelegd op het creëren van waarde met data en hoe mens en organisatie bij kunnen dragen aan een duurzaam resultaat voor de toekomst.
De nieuwe pay off is ‘Creating a better future with data’. Van oudsher detacheert Cmotions Interim Data Professionals, adviseert zij rondom strategische data vraagstukken en leidt zij professionals op tot data experts. Het verschil in positionering van deze drie disciplines verdwijnt vanuit de gedachte dat een klant enkel geholpen wil worden met het toegankelijk maken en inzetten van data die bijdraagt aan duurzame resultaten. ‘Met een multidisciplinaire visie op de inzet van data, mensen, technologie en processen, kunnen organisaties groeien en ondernemen. De aanpak kan voor iedere organisatie, vraagstuk en moment verschillen. Door het bundelen van Cmotions’ drie disciplines, kunnen wij hier een integrale rol in spelen’, aldus Kees Groenewoud, directeur Cmotions.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 6 architecten- en... 10-09-2025
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes