ABN Amro Retailer of the Year 2018-winnaars bekend
- Food-en-retail
- 17 sep 2018 @ 10:10
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - WinkelenMarketingAward
- 17 sep 2018 @ 10:10
- Redactie Food en Retail
In Circl, het duurzame visitekaartje van ABN Amro aan de Zuidas, betraden zowel de ‘beste winkelketens van Nederland’ als de beste online retailers het podium. Lidl won de ABN Amro Retail Sustainability Award, een vakprijs voor de meest duurzame retailer. The Phone Lab ging met de ‘ABN Amro Best Newcomer Award’ naar huis.
De categoriewinnaars van de publieksprijzen ‘ABN Amro Beste Winkelketen van Nederland’ 2018-2019 en ‘ABN Amro Webshop Awards’ 2018-2019 zijn bekend. Bijna 215.000 consumenten gaven gehoor aan de oproep om uit 450 retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen op www.bestewinkelketen.nl en www.webshop-awards.nl.
Er waren offline prijzen in 29 offline categorieën en webwinkelprijzen in 24 categorieën. Tijdens een gala op 18 oktober wordt bekend wie van deze online retailers de overall prijs voor de beste webshop in wacht sleept. Vorig jaar ging deze naar Bol.com. Ook de beste winkelketen over alle categorieën heen, de laatste vier jaar steeds Action, wordt volgende maand gelauwerd. Daarnaast zijn er onderscheidingen voor de beste retail executive en het beste managementteam te winnen. De complete uitslag met categoriewinnaars is als volgt:
Categoriewinnaars 2018-2019 Beste Winkelketen & Webshop Awards Nederland 2018-2019
* 29 categoriewinnaars Beste Winkelketen van Nederland 2018 - 2019
(categorie) Audiciens
Specsavers
Baby
Zeeman
Bouwmarkten
Hornbach
Cadeau
Primera
Damesmode
The Stone
Dierenspeciaalzaken
Welkoop
Drogisterij
Etos
Elektronica
Expert
Eten & Drinken Speciaalzaken
Gall & Gall
Eten & Drinken To Go
La Place
Herenmode
Jac Hensen
Kantoorartikelen
Primera
Keukens & Badkamers
Ikea
Kindermode
Shoeby
Leeswaren
Primera
Lingerie & Ondermode
Hunkemöller
Mode accessoires
Lucardi
Optiek
Eye Wish Opticiens
Outdoor
Bever
Parfumerie
Ici Paris XL
Schoenen
Schuurman Schoenen
Slapen
Beter Bed
Speelgoed & Games
Intertoys
Sport
Runnersworld
Supermarkten
Lidl
Telecom
Tele2
Tuin
Welkoop
Warenhuis
Action
Wonen
Ikea
___
* 24 categoriewinnaars van Webshop Awards Nederland 2018 - 2019
Bouwmarkten
Hornbach
Cadeau
Albelli
Damesmode
Wehkamp
Dierenspeciaalzaken
Welkoop
Drogisterij
Kruidvat
Elektronica
Kamera Express
Herenmode
Jac Hensen
Kantoorartikelen
123inkt.nl
Kindermode
Shoeby
Leeswaren
Bol.com
Lingerie & Ondermode
Hunkemöller
Mode accessoires
Lucardi
Optiek
Pearle Opticiens
Outdoor
Bever
Parfumerie
Ici Paris XL
Schoenen
Schuurman Schoenen
Slapen
Beter Bed
Speelgoed & Games
Bol.com
Sport
Decathlon
Supermarkten
Albert Heijn
Telecom
Tele2
Tuin
Welkoop
Warenhuis
Hema
Wonen
Fonq
(PvWK/AvO, bronnen: Twinkle en ABN Amro ROTY)
Meer info klik hier
Programmabord bij Circl op het 'moment supreme'
(foto's: PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- ABN
- Retail Sustainability Award
- ABN Amro
- award
- Amro
- Best Newcomer Award
- winkelketens
- vakprijs
- winkel
- retail
- Zuidas
- webshop
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Albert Heijn combineert kerst en goede doel
- Black Friday groeit uit tot Black November
- [column] Waarom authentiek zijn niet meer genoeg is
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt... 21-11-2025
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




