KLM en DDB Unlimited lanceren hologrambar

KLM en DDB Unlimited lanceren hologrambar
  • Food-en-retail
  • 31 jan 2019 @ 17:03
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • Below the lineInspiratieInteractie

KLM heeft samen met het reclamebureau DDB Unlimited een hologrambar ontwikkeld waar reizigers van over de hele wereld elkaar kunnen ontmoeten om lokale reistips uit te wisselen.

Door middel van een 3D-gezichtsscanner en een hologrambeamer konden reizigers uit Nederland, Noorwegen en Brazilië elkaar live en in 3D ontmoeten. Klik hier voor de link naar de consumentenvideo. Bekijk hieronder de bijbehorende case video. (PvWK)

 



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken