Europese Kanzi marketingcampagne trapt af in Amsterdam
- Food-en-retail
- 9 okt 2023 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingcommunicatieBelow the line
- 9 okt 2023 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Om de herfstcampagne te vieren, lanceerde Kanzi een verrassende activatie op het Haarlemmerplein in Amsterdam. Met de boodschap 'The new energy source has arrived....' verwelkomde Kanzi iedereen die wel een extra oppepper kon gebruiken.
Onder het motto 'The Power of Great Taste' keert Kanzi dit jaar terug op de markten met een nieuw communicatiethema: 'Zie wat je kunt doen met de energie van één Kanzi-appel.'
De nieuwe campagne benadrukt dat Kanzi appels een natuurlijke bron van vitaliteit zijn, ideaal als gezond alternatief voor bewerkte snacks. Met hun verfijnde mix van zoetheid, frisheid, sappigheid en knapperige textuur, zijn Kanzi appels direct verfrissend en geven ze je net dat stukje extra energie om je in beweging te brengen.
De appels worden beschouwd als natuurlijke zonnecollectoren en de nieuwe oogst is volledig opgeladen met de energie van de zomerzon. 'Wist je dat één Kanzi appel je energie geeft voor 23 minuten zoenen, achttien minuten stofzuigen, of 40 minuten schaken?', daagt het appelmerk uit.
Met deze succesvolle combinatie van een pan-Europese campagne en land specifieke marketingactiviteiten zal Kanzi zich naar eigen zeggen verder vestigen als 's werelds op één na grootste appel merk. Op donderdag 5 oktober 2023 verscheen al een mysterieuze XXL doos op het Haarlemmerplein, zonder zichtbare branding of uitleg. Aan het einde van de dag verdween de doos spoorloos. 'De volgende dag keerde de doos terug op dezelfde locatie, in de ochtend verzamelden zich nieuwsgierige voorbijgangers en influencers, ongeduldig, wachtend op de onthulling. Precies om 12:00 uur onthulde de doos een schat aan kleine doosjes met heerlijke Kanzi appels, uitgedeeld aan iedereen die wel een energieboost kon gebruiken', bericht het foodmerk.
De Europese marketingcampagne voor Kanzi startte in Amsterdam en zet volgens het marketingteam nu koers naar Berlijn en andere steden in Europa.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- activatie
- Haarlemmerplein
- appel
- nieuw
- Kanzi
- markten
- merk
- The Power of Great Taste
- energie
- communicatiethema
- food
- Kanzi
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
- [marketeer 234] Martijn Uittenbogaard - Bol Grote...
- Kruidvat doorbreekt taboe rond verzorgingsarmoede
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




