Blokker nieuwe partner van De Grote Sinterklaasfilm

- Food-en-retail
- 5 sep 2024 @ 10:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingcommunicatieOnderzoek
- 5 sep 2024 @ 10:00
- Peter van Woensel Kooy
Blokker, belangrijke speler als het gaat om Nederlands sinterklaasviering, maakt met trots de nieuwe samenwerking bekend met producent Messercola voor de nieuwste editie van De Grote Sinterklaasfilm, dit jaar genaamd: 'Stampij in de Bakkerij'.
2024 markeert volgens Blokker de zesde bioscoopfilm in de succesvolle reeks - Blokker verkoopt de exclusieve merchandise rondom deze film.
De samenwerking tussen Blokker en De Grote Sinterklaasfilm biedt fans en klanten de mogelijkheid om de sfeer uit de film naar huis te halen met een speciaal geselecteerde reeks producten, beloven dee partners. Van pietenpakjes en knutselhuisjes tot feestelijke decoraties, Blokker zal dé plek zijn waar iedereen terecht kan voor een fantastische Sinterklaaservaring.
Pauline Boerman, CEO van Blokker, is trots op deze samenwerking: 'Blokker is onlosmakelijk verbonden met het Nederlandse huishouden en het sinterklaasfeest is een feestelijk moment voor veel gezinnen. De samenwerking met De Grote Sinterklaasfilm is daardoor een perfecte combinatie. Met de exclusieve merchandise brengen we de magie van de film rechtstreeks bij onze klanten thuis...'
Lucio Messercola, producent: 'Niet alleen ben ook ik reuzetrots op de samenwerking met Blokker: ook Sinterklaas kan niet wachten tot hij weer een bezoekje kan brengen aan een Blokkerfiliaal en al die leuke merchandise zelf kan aanschouwen. Ieder kind droomt ervan om even Kim Kado of Party Piet Pablo te zijn; met de vernieuwde verkleedsetjes maken wij die dromen waar. '
De Grote Sinterklaasfilm: Stampij in de Bakkerij is vanaf 2 oktober 2024 te zien in de bioscoop. In Blokker-winkels en online is de exclusieve De Grote Sinterklaasfilm-merchandise te vinden.
Eerder deze week was Blokkler al in het nieuws omdat de retailketen behalve voor DHL nu ook afhaalpunt voor Amazon.nl wordt. Deze samenwerking moet volgens Blokker ‘nog meer gemak’ brengen voor klant.
(PvWK)
Over Blokker
'Blokker heeft in Nederland een netwerk van meer dan 400 winkels inclusief ruim 50 franchise filialen, een webshop met een assortiment van meer dan 500.000 artikelen en ruim 4.000 werknemers. Blokker is al bijna 128 jaar de voordelige specialist op het gebied van koken, tafelen en huishouden met een breed assortiment huishoudelijke artikelen van onderscheidende merken en vernieuwende producten van kwaliteit tegen een goede prijs. Het hoofdkantoor van Blokker is gevestigd in Amsterdam. Het distributiecentrum van Blokker telt ruim 100.000 m2 en is gevestigd in Geldermalsen. Voor meer informatie: www.blokker.nl.'
(bron: Blokker)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes