Aldi legt Sint-assortiment vanaf 30 oktober in de winkels

- Food-en-retail
- 21 okt 2024 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Below the lineConceptenMarketing
- 21 okt 2024 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Hoewel de echte Sint pas over drie weken in Nederland aankomt, heeft retailketen Aldi zijn digitale speelgoedfolder al gepubliceerd. Die staat naar eigen zeggen 'vol met kwalitatief goede sinterklaascadeaus voor een verrassend lage prijs'.
De nadruk in het assortiment ligt op creatief en educatief speelgoed, zoals diverse houten speeltoestellen, puzzels en knutsel- en tekenmaterialen.
‘Steeds meer mensen weten dat je bij Aldi uitstekend en voordelig je dagelijkse boodschappen kunt doen. Minder bekend is dat je ook als hulpsint heel goed bij ons kunt slagen’, stelt Mariëlle Rooswinkel, Managing Director Marketing en Communicatie van Aldi Nederland. ‘We zijn ontzettend trots dat het ons ook dit jaar weer gelukt is om onze klanten zo’n uitgebreide en leuke selectie kwaliteitsspeelgoed aan te bieden. En alles voor een verrassend lage prijs, zoals je van Aldi als uitvinder van discount mag verwachten.’
De speelgoedfolder van Aldi bevat speelgoed voor alle leeftijden. Van puzzels tot knuffels, van speelzand tot ballenbak en van microscoop tot muziekinstrumenten. Er zijn zelfs bouwsets waarmee je thuis een echte Aldi-vrachtwagen of winkel kunt bouwen.
Elke week nieuwe artikelen
De eerste artikelen uit het sinterklaasassortiment liggen vanaf 30 oktober in de winkels en elke week komen er nieuwe artikelen bij. Het sinterklaasassortiment is verkrijgbaar zo lang de voorraad strekt.
De digitale speelgoedfolder is vanaf nu te vinden op: aldi.nl/speelgoedfolder.
(PvWK | foto: Aldi)
Over Aldi
'Aldi is de uitvinder van discount en heeft zo’n vijfhonderd winkels verspreid over heel Nederland. Deze winkels worden beheerd door zes regionale hoofdkantoren. Circa 10.000 Aldi medewerkers vormen het kloppende hart van deze groeiende organisatie. Aldi heeft een zorgvuldig gekozen assortiment vers, houdbaar en non-food. De Aldi Nord Group is één van de meest toonaangevende internationale retailers. Met een traditie van meer dan 110 jaar staat het merk Aldi synoniem voor de uitvinding van discount. ALDI Nord focust op de essentie en biedt zijn klanten in acht Europese landen betrouwbare en hoogwaardige producten tegen de laagst mogelijke prijs. De sleutel tot het aanhoudende succes van Aldi Nord zijn de meer dan 91.000 Aldi medewerkers in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Polen, Portugal en Spanje.'
(bron: Aldi)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Sint
- feest
- Aldi Nederland
- Managing Director Marketing en Communicatie
- zak
- discount
- verlanglijst
- ariëlle Rooswinkel
- Aldi Nord
- discount
- retail
- vroeg inhaken
- schappen
- Aldi
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Nutricia start Ondervoeding op het Menu
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Kinderen grijpen naar Whopper in nieuwe campagne
- Echte dames, echte croquet: Van Dobben viert karakter
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Joost van den Berg van Dr. Oetker:... 14-10-2025
- McDonald’s lanceert Bouw Burger voor... 14-10-2025
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw... 13-10-2025
- EU-verbod op plantaardige... 10-10-2025
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales... 10-10-2025
- Kinderen grijpen naar Whopper in... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes