Henk & Fred en Febo lanceren geurhanger 'broodje bal'

- Food-en-retail
- 26 jun 2023 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CreatieBelow the lineFood
- 26 jun 2023 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Henk & Fred, het magazine voor de installatietechniek en fastfoodketen Febo introduceren samen een geurhanger het parfum van een broodje bal verspreidt, geïnspireerd op de bekende geurhangers die vaak aan de achteruitkijkspiegel in auto hangen.
Deze samenwerking heeft als doel installatiemonteurs in heel Nederland uit te nodigen voor het Henk & Fred event dat in september dit jaar plaatsvindt. Febo sluit zich aan bij de actie omdat (installatie)monteurs een belangrijke doelgroep voor de fastfoodketen is.
'De Henk & Fred x Febo geurhanger' wordt gratis bijgesloten bij het Henk & Fred magazine en is verkrijgbaar bij Febo-vestigingen bij aankoop van een broodje bal. Febo sponsort tevens de hoofdprijs van een winactie tijdens het Henk & Fred Event: een jaar lang gratis broodje bal.
Tosti Creative heeft deze actie in opdracht van Henk & Fred ontwikkeld. Natwerk is -voor alle duidelijkheid- het bureau van Febo en Tosti het bureau van het magazine voor de installatietechniek H&F. Oprichter Roby Hormis van Tosti Creative verklaart: 'Elke keer als we starten met onze doelgroeponderzoek en interviews weten we dat we verrast gaan worden. Maar dat het creatieve antwoord voor het bereiken van de doelgroep in het frituurvet van Febo lag, zagen we écht niet aankomen.'
Henk & Fred, Febo en Tosti Creative zijn verheugd over de lancering van de geurhanger en kijken uit naar het Henk & Fred event, waar installatiemonteurs uit heel Nederland samenkomen om hét feestje van de branche te vieren. Het event biedt de gelegenheid voor professionals in de installatietechniek om kennis te delen, inspiratie op te doen en te genieten van een heerlijk broodje bal.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Tost Creative
- magazine
- arbeidsmarkt
- Roby Hormis
- broodje bal
- installatietechniek
- merk
- installatiemonteurs
- geurhanger
- fastfood
- event
- geur
- Tosti Creative
- geurmarketing
- ruiken
- werving
- neus
- Henk & Fred
- keten Febo i
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn lanceert digitale keukenhulp Steijn
- [marketeer 223] Sophia Tienstra - founder LX Matten
- Albert Heijn introduceert vernieuwd kant-en-klaar assortiment...
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- ‘Lipting’ geeft Lipton Ice Tea wereldwijd smoel
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Eerste Statiegeld Retourshops open... 05-05-2025
- Goeiezaak richt The Culinary Agency... 02-05-2025
- DJ ruilt hakken op beat in voor... 01-05-2025
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol... 01-05-2025
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker... 01-05-2025
- Quest en Ron Blaauw ontwerpen... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management