Later aan Zee biedt XXL barbecue op strand voor 1250 personen
- Food-en-retail
- 9 jul 2019 @ 09:10
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PromotieFood
- 9 jul 2019 @ 09:10
- Peter van Woensel Kooy
Bistro & Grill Later aan Zee te Bloemendaal aan Zee is vernieuwd en biedt nu onder andere de mogelijkheid van een XXL barbecue voor maximaal 1250 personen. Het terras werd vernieuwd en is deze zomer een fijne plek is voor een lunch, borrel, diner.
Voor ieder wat wils
'Later aan Zee kenmerkt zich door haar flexibiliteit en op maat gemaakte invullingen.', stelt de vernieuwde beachclub, 'Het barbecue menu houdt rekening met verschillende dieetwensen. Er kan gekozen worden voor vlees, vis, vegetarisch of halal op de grill. Ook de bijgerechten kunnen naar wens worden afgestemd. Het eten wordt feestelijk geserveerd op een buffet en het gezelschap zit aan lange tafels. Tevens is het mogelijk om een food court opstelling te creëren met losse tafels.'
Flexibele indeling
Dankzij de multifunctionele inrichting is de binnen- en buitenruimte nu eenvoudiger op te delen. Op die manier kan je genieten van een heerlijke barbecue op het strand met je eigen gezelschap, tot 1250 personen maar liefst. 'Maar ook tijdens evenementen of sportactiviteiten op het strand is Later aan Zee de ideale partner. Samen met verschillende evenementenbureaus verzorgen wij op maat gemaakte evenementen: van zakelijke events, tot bedrijfsuitjes en familiediners', aldus de beachclub.
(PvWK)
Meer info over Bistro & Grill Later aan Zee klik hier.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- 1250
- personen
- fijne plek
- lunch
- barbecue
- horeca
- Later aan Zee
- food
- zee
- zomer
- marketing
- Bloemendaal aan Zee
- borrel
- zee
- diner
- kust
- XXL
- Bistro & Grill
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
- Doritos Loaded lanceert speciale... 10-07-2025
- Directeur Marketing Jorieke de Vries... 10-07-2025
- Dorothée Vanderbroeck van Libresse... 10-07-2025
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers