Later aan Zee biedt XXL barbecue op strand voor 1250 personen
- Food-en-retail
- 9 jul 2019 @ 09:10
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PromotieFood
- 9 jul 2019 @ 09:10
- Peter van Woensel Kooy
Bistro & Grill Later aan Zee te Bloemendaal aan Zee is vernieuwd en biedt nu onder andere de mogelijkheid van een XXL barbecue voor maximaal 1250 personen. Het terras werd vernieuwd en is deze zomer een fijne plek is voor een lunch, borrel, diner.
Voor ieder wat wils
'Later aan Zee kenmerkt zich door haar flexibiliteit en op maat gemaakte invullingen.', stelt de vernieuwde beachclub, 'Het barbecue menu houdt rekening met verschillende dieetwensen. Er kan gekozen worden voor vlees, vis, vegetarisch of halal op de grill. Ook de bijgerechten kunnen naar wens worden afgestemd. Het eten wordt feestelijk geserveerd op een buffet en het gezelschap zit aan lange tafels. Tevens is het mogelijk om een food court opstelling te creëren met losse tafels.'
Flexibele indeling
Dankzij de multifunctionele inrichting is de binnen- en buitenruimte nu eenvoudiger op te delen. Op die manier kan je genieten van een heerlijke barbecue op het strand met je eigen gezelschap, tot 1250 personen maar liefst. 'Maar ook tijdens evenementen of sportactiviteiten op het strand is Later aan Zee de ideale partner. Samen met verschillende evenementenbureaus verzorgen wij op maat gemaakte evenementen: van zakelijke events, tot bedrijfsuitjes en familiediners', aldus de beachclub.
(PvWK)
Meer info over Bistro & Grill Later aan Zee klik hier.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Later aan Zee
- food
- Bloemendaal aan Zee
- personen
- Bistro & Grill
- zee
- XXL
- zomer
- kust
- marketing
- zee
- lunch
- borrel
- horeca
- 1250
- barbecue
- diner
- fijne plek
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen - marketeer McArthurGlen...
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste retailers' bij ABN Amro...
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
- Albert Heijn viert komst Sint met... 13-11-2025
- Dille & Kamille lanceert... 13-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




