Later aan Zee biedt XXL barbecue op strand voor 1250 personen
- Food-en-retail
- 9 jul 2019 @ 09:10
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PromotieFood
- 9 jul 2019 @ 09:10
- Peter van Woensel Kooy
Bistro & Grill Later aan Zee te Bloemendaal aan Zee is vernieuwd en biedt nu onder andere de mogelijkheid van een XXL barbecue voor maximaal 1250 personen. Het terras werd vernieuwd en is deze zomer een fijne plek is voor een lunch, borrel, diner.
Voor ieder wat wils
'Later aan Zee kenmerkt zich door haar flexibiliteit en op maat gemaakte invullingen.', stelt de vernieuwde beachclub, 'Het barbecue menu houdt rekening met verschillende dieetwensen. Er kan gekozen worden voor vlees, vis, vegetarisch of halal op de grill. Ook de bijgerechten kunnen naar wens worden afgestemd. Het eten wordt feestelijk geserveerd op een buffet en het gezelschap zit aan lange tafels. Tevens is het mogelijk om een food court opstelling te creëren met losse tafels.'
Flexibele indeling
Dankzij de multifunctionele inrichting is de binnen- en buitenruimte nu eenvoudiger op te delen. Op die manier kan je genieten van een heerlijke barbecue op het strand met je eigen gezelschap, tot 1250 personen maar liefst. 'Maar ook tijdens evenementen of sportactiviteiten op het strand is Later aan Zee de ideale partner. Samen met verschillende evenementenbureaus verzorgen wij op maat gemaakte evenementen: van zakelijke events, tot bedrijfsuitjes en familiediners', aldus de beachclub.
(PvWK)
Meer info over Bistro & Grill Later aan Zee klik hier.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- diner
- XXL
- Bistro & Grill
- zee
- lunch
- 1250
- borrel
- Later aan Zee
- kust
- horeca
- personen
- marketing
- barbecue
- Bloemendaal aan Zee
- zee
- food
- fijne plek
- zomer
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en vernieuwt winkel
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- Unox luidt wintertijd te vroeg in
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Chocolatemakers introduceert nieuw... 20-10-2025
- Unox luidt wintertijd te vroeg in18-10-2025
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes