Ikea pop-up experience met slimme producten

  • Food-en-retail
  • 23 dec 2019 @ 09:52
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Activatie

Ikea Nederland heeft op het Stationsplein in Eindhoven een pop-up experience geopend waarbij slimme producten van het Zweedse warenhuis centraal staan. De pop-up is onderdeel van de nieuwe merkpositionering 'Iedereen slim'.

Bezoekers zien hier hoe innovatieve collecties van Ikea bijdragen aan een efficiënter, duurzamer en slimmer leven thuis. Het draait in de pop-up niet om verkoop, maar om ervaring. De producten worden gedemonstreerd in de 'Smart bar' en de zintuigen worden geprikkeld in de 'Infinity room', een ruimte die geheel bestaat uit spiegels en lichtjes. De pop-up experience staat in Eindhoven, de thuishaven van diverse techbedrijven en de Design Academy Eindhoven. 

Ikea laat in een pop- up experience zien hoe het thuis nog slimmer en duurzamer kan

Slim wonen

Ikea zorgt voor praktische en betaalbare oplossingen die bijdragen aan een efficiënter en energiezuiniger thuis. De producten uit de IKEA pop-up experience zijn onderverdeeld in drie categorieën: slimme verlichting, multifunctionele speakers en draadloos opladen. De slimme verlichting en de SYMFONISK speakers, uit de IKEA Home smart collectie, worden in combinatie met de Home smart app gedemonstreerd. Deze app maakt het mogelijk de producten via smartphone te bedienen. De experience is van 21 tot en met 29 december te bezoeken (gesloten tijdens de kerstdagen) en is gratis toegankelijk. Het is mogelijk om ter plekke Ikea producten te bestellen via de webshop.

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken