Ikea pop-up experience met slimme producten
- Food-en-retail
- 23 dec 2019 @ 09:52
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 23 dec 2019 @ 09:52
- Sjaak Hoogkamer
Ikea Nederland heeft op het Stationsplein in Eindhoven een pop-up experience geopend waarbij slimme producten van het Zweedse warenhuis centraal staan. De pop-up is onderdeel van de nieuwe merkpositionering 'Iedereen slim'.
Bezoekers zien hier hoe innovatieve collecties van Ikea bijdragen aan een efficiënter, duurzamer en slimmer leven thuis. Het draait in de pop-up niet om verkoop, maar om ervaring. De producten worden gedemonstreerd in de 'Smart bar' en de zintuigen worden geprikkeld in de 'Infinity room', een ruimte die geheel bestaat uit spiegels en lichtjes. De pop-up experience staat in Eindhoven, de thuishaven van diverse techbedrijven en de Design Academy Eindhoven.
Ikea laat in een pop- up experience zien hoe het thuis nog slimmer en duurzamer kan
Slim wonen
Ikea zorgt voor praktische en betaalbare oplossingen die bijdragen aan een efficiënter en energiezuiniger thuis. De producten uit de IKEA pop-up experience zijn onderverdeeld in drie categorieën: slimme verlichting, multifunctionele speakers en draadloos opladen. De slimme verlichting en de SYMFONISK speakers, uit de IKEA Home smart collectie, worden in combinatie met de Home smart app gedemonstreerd. Deze app maakt het mogelijk de producten via smartphone te bedienen. De experience is van 21 tot en met 29 december te bezoeken (gesloten tijdens de kerstdagen) en is gratis toegankelijk. Het is mogelijk om ter plekke Ikea producten te bestellen via de webshop.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [interview] Joyce Bierman (AH): 'Affordable luxury en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




