Ikea pop-up experience met slimme producten
- Food-en-retail
- 23 dec 2019 @ 09:52
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 23 dec 2019 @ 09:52
- Sjaak Hoogkamer
Ikea Nederland heeft op het Stationsplein in Eindhoven een pop-up experience geopend waarbij slimme producten van het Zweedse warenhuis centraal staan. De pop-up is onderdeel van de nieuwe merkpositionering 'Iedereen slim'.
Bezoekers zien hier hoe innovatieve collecties van Ikea bijdragen aan een efficiënter, duurzamer en slimmer leven thuis. Het draait in de pop-up niet om verkoop, maar om ervaring. De producten worden gedemonstreerd in de 'Smart bar' en de zintuigen worden geprikkeld in de 'Infinity room', een ruimte die geheel bestaat uit spiegels en lichtjes. De pop-up experience staat in Eindhoven, de thuishaven van diverse techbedrijven en de Design Academy Eindhoven.
Ikea laat in een pop- up experience zien hoe het thuis nog slimmer en duurzamer kan
Slim wonen
Ikea zorgt voor praktische en betaalbare oplossingen die bijdragen aan een efficiënter en energiezuiniger thuis. De producten uit de IKEA pop-up experience zijn onderverdeeld in drie categorieën: slimme verlichting, multifunctionele speakers en draadloos opladen. De slimme verlichting en de SYMFONISK speakers, uit de IKEA Home smart collectie, worden in combinatie met de Home smart app gedemonstreerd. Deze app maakt het mogelijk de producten via smartphone te bedienen. De experience is van 21 tot en met 29 december te bezoeken (gesloten tijdens de kerstdagen) en is gratis toegankelijk. Het is mogelijk om ter plekke Ikea producten te bestellen via de webshop.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes