Ikea pop-up experience met slimme producten
- Food-en-retail
- 23 dec 2019 @ 09:52
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 23 dec 2019 @ 09:52
- Sjaak Hoogkamer
Ikea Nederland heeft op het Stationsplein in Eindhoven een pop-up experience geopend waarbij slimme producten van het Zweedse warenhuis centraal staan. De pop-up is onderdeel van de nieuwe merkpositionering 'Iedereen slim'.
Bezoekers zien hier hoe innovatieve collecties van Ikea bijdragen aan een efficiënter, duurzamer en slimmer leven thuis. Het draait in de pop-up niet om verkoop, maar om ervaring. De producten worden gedemonstreerd in de 'Smart bar' en de zintuigen worden geprikkeld in de 'Infinity room', een ruimte die geheel bestaat uit spiegels en lichtjes. De pop-up experience staat in Eindhoven, de thuishaven van diverse techbedrijven en de Design Academy Eindhoven.
Ikea laat in een pop- up experience zien hoe het thuis nog slimmer en duurzamer kan
Slim wonen
Ikea zorgt voor praktische en betaalbare oplossingen die bijdragen aan een efficiënter en energiezuiniger thuis. De producten uit de IKEA pop-up experience zijn onderverdeeld in drie categorieën: slimme verlichting, multifunctionele speakers en draadloos opladen. De slimme verlichting en de SYMFONISK speakers, uit de IKEA Home smart collectie, worden in combinatie met de Home smart app gedemonstreerd. Deze app maakt het mogelijk de producten via smartphone te bedienen. De experience is van 21 tot en met 29 december te bezoeken (gesloten tijdens de kerstdagen) en is gratis toegankelijk. Het is mogelijk om ter plekke Ikea producten te bestellen via de webshop.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers