Pathé Arnhem introduceert Pathé Privé Play
- Food-en-retail
- 7 aug 2020 @ 08:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 7 aug 2020 @ 08:56
- Sjaak Hoogkamer
Hiermee geeft de bioscoopketen gameliefhebbers tussen 11 augustus en 6 september de mogelijkheid om met maximaal zestien personen hun favoriete games te spelen in een volledige bioscoopzaal.
Deze game-ervaring kan in eerste instantie alleen worden geboekt bij Pathé Arnhem, maar als deze ‘pilot’ succesvol verloopt, dan wordt er gekeken of Pathé Privé Play op korte termijn ook in andere vestigingen kan worden uitgerold.
Casper Krijgsman, Manager Theatre a.i. Pathé Arnhem: ‘’De situatie die door het coronavirus is ontstaan heeft ervoor gezorgd dat mensen meer tijd met games doorbrengen dan ooit tevoren. Zij hebben behoefte aan entertainment, maar tegelijkertijd aan interactie en sociaal contact. Met Pathé Privé Play brengen wij deze behoeften samen in een unieke ervaring die zowel fantastisch is voor de speler als voor de toeschouwer. Natuurlijk houden wij ons strikt aan de richtlijnen van het RIVM en zorgen wij er met onze maatregelen voor dat er geen enkel moment een onveilig gevoel kan ontstaan, binnen of buiten de zaal.’
Hoe werkt Pathé Privé Play?
Spelers kunnen voor een vaste prijs van 180 euro met maximaal zestien personen hun favoriete games in een bioscoopzaal spelen. Zij zijn niet gebonden aan een specifieke console en hebben de vrijheid om twee uur lang (dagelijks tussen 10:00 uur en 12:00 uur) met hun eigen console en opgeslagen gamebibliotheek aan de slag te gaan. Uiteraard is er een sterke internetverbinding aanwezig in de zaal.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




