Pathé Arnhem introduceert Pathé Privé Play
- Food-en-retail
- 7 aug 2020 @ 08:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Activatie
- 7 aug 2020 @ 08:56
- Sjaak Hoogkamer
Hiermee geeft de bioscoopketen gameliefhebbers tussen 11 augustus en 6 september de mogelijkheid om met maximaal zestien personen hun favoriete games te spelen in een volledige bioscoopzaal.
Deze game-ervaring kan in eerste instantie alleen worden geboekt bij Pathé Arnhem, maar als deze ‘pilot’ succesvol verloopt, dan wordt er gekeken of Pathé Privé Play op korte termijn ook in andere vestigingen kan worden uitgerold.
Casper Krijgsman, Manager Theatre a.i. Pathé Arnhem: ‘’De situatie die door het coronavirus is ontstaan heeft ervoor gezorgd dat mensen meer tijd met games doorbrengen dan ooit tevoren. Zij hebben behoefte aan entertainment, maar tegelijkertijd aan interactie en sociaal contact. Met Pathé Privé Play brengen wij deze behoeften samen in een unieke ervaring die zowel fantastisch is voor de speler als voor de toeschouwer. Natuurlijk houden wij ons strikt aan de richtlijnen van het RIVM en zorgen wij er met onze maatregelen voor dat er geen enkel moment een onveilig gevoel kan ontstaan, binnen of buiten de zaal.’
Hoe werkt Pathé Privé Play?
Spelers kunnen voor een vaste prijs van 180 euro met maximaal zestien personen hun favoriete games in een bioscoopzaal spelen. Zij zijn niet gebonden aan een specifieke console en hebben de vrijheid om twee uur lang (dagelijks tussen 10:00 uur en 12:00 uur) met hun eigen console en opgeslagen gamebibliotheek aan de slag te gaan. Uiteraard is er een sterke internetverbinding aanwezig in de zaal.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers