Pathé Arnhem introduceert Pathé Privé Play
- Food-en-retail
- 7 aug 2020 @ 08:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Activatie
- 7 aug 2020 @ 08:56
- Sjaak Hoogkamer
Hiermee geeft de bioscoopketen gameliefhebbers tussen 11 augustus en 6 september de mogelijkheid om met maximaal zestien personen hun favoriete games te spelen in een volledige bioscoopzaal.
Deze game-ervaring kan in eerste instantie alleen worden geboekt bij Pathé Arnhem, maar als deze ‘pilot’ succesvol verloopt, dan wordt er gekeken of Pathé Privé Play op korte termijn ook in andere vestigingen kan worden uitgerold.
Casper Krijgsman, Manager Theatre a.i. Pathé Arnhem: ‘’De situatie die door het coronavirus is ontstaan heeft ervoor gezorgd dat mensen meer tijd met games doorbrengen dan ooit tevoren. Zij hebben behoefte aan entertainment, maar tegelijkertijd aan interactie en sociaal contact. Met Pathé Privé Play brengen wij deze behoeften samen in een unieke ervaring die zowel fantastisch is voor de speler als voor de toeschouwer. Natuurlijk houden wij ons strikt aan de richtlijnen van het RIVM en zorgen wij er met onze maatregelen voor dat er geen enkel moment een onveilig gevoel kan ontstaan, binnen of buiten de zaal.’
Hoe werkt Pathé Privé Play?
Spelers kunnen voor een vaste prijs van 180 euro met maximaal zestien personen hun favoriete games in een bioscoopzaal spelen. Zij zijn niet gebonden aan een specifieke console en hebben de vrijheid om twee uur lang (dagelijks tussen 10:00 uur en 12:00 uur) met hun eigen console en opgeslagen gamebibliotheek aan de slag te gaan. Uiteraard is er een sterke internetverbinding aanwezig in de zaal.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Thuiswinkel Markt Monitor:... 19-03-2024
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing