Aldi wint vijf keer Huismerk Product van het Jaar 2021
- Food-en-retail
- 19 jan 2021 @ 15:05
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - OnderzoekMarketing
- 19 jan 2021 @ 15:05
- Peter van Woensel Kooy
De Nederlandse consument verkiest vijf huismerken van Aldi tot ‘Huismerk Product van het jaar 2021’. Het is voor het eerst dat de organisatie achter deze jaarlijkse productverkiezing ook de huismerken onder de loep laat nemen door een representatief consumentenpanel*.
Aldi’s huismerken Bakkersgoud rustiek extra volkoren brood, Fruitspread minder suiker, Melkchocolade pinda & cornflakes reep, Proteïne kwark en mager half-om-half gehakt mogen een jaar lang het label ‘Huismerk Product van het jaar 2021’ dragen.
De huismerken zijn door de Nederlandse consument beoordeeld op vier criteria: aantrekkelijkheid, innovatiegraad, aankoopintentie en de producttest. Het is een groot compliment dat vijf huismerken van Aldi verkozen zijn tot winnaars van deze categorie. Als discounter is Aldi trots op de eigen merken. Deze unieke producten zijn namelijk minstens zo goed als een A-merk. Aldi staat voor hoge kwaliteit tegen de beste prijs. Deze vijf winnende producten worden dan ook met trots toegevoegd aan de lijst van goed geteste en prijswinnende producten van ALDI, beter bekend als 'de Trots van Aldi'.
(PvWK)
* De verkiezing is georganiseerd door Nielsen, een onafhankelijk onderzoeksbureau.
Over Aldi
'Aldi is de uitvinder van discount en heeft zo’n vijfhonderd winkels verspreid over heel Nederland. De supermarktketen heeft een zorgvuldig gekozen assortiment vers, houdbaar en non-food. Aldi biedt de beste levensmiddelen en verbruiksartikelen voor dagelijks gebruik en verrast met wisselende actie-artikelen. Hoge kwaliteit tegen de beste prijs is de essentie van het bestaan van Aldi, waarbij het de consument helpt met het besparen van tijd, geld en onnodig gedoe.'
(bron: Aldi)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Kleine campagne Heinz tegen groot probleem
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing