Aldi wint vijf keer Huismerk Product van het Jaar 2021
- Food-en-retail
- 19 jan 2021 @ 15:05
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - OnderzoekMarketing
- 19 jan 2021 @ 15:05
- Peter van Woensel Kooy
De Nederlandse consument verkiest vijf huismerken van Aldi tot ‘Huismerk Product van het jaar 2021’. Het is voor het eerst dat de organisatie achter deze jaarlijkse productverkiezing ook de huismerken onder de loep laat nemen door een representatief consumentenpanel*.
Aldi’s huismerken Bakkersgoud rustiek extra volkoren brood, Fruitspread minder suiker, Melkchocolade pinda & cornflakes reep, Proteïne kwark en mager half-om-half gehakt mogen een jaar lang het label ‘Huismerk Product van het jaar 2021’ dragen.
De huismerken zijn door de Nederlandse consument beoordeeld op vier criteria: aantrekkelijkheid, innovatiegraad, aankoopintentie en de producttest. Het is een groot compliment dat vijf huismerken van Aldi verkozen zijn tot winnaars van deze categorie. Als discounter is Aldi trots op de eigen merken. Deze unieke producten zijn namelijk minstens zo goed als een A-merk. Aldi staat voor hoge kwaliteit tegen de beste prijs. Deze vijf winnende producten worden dan ook met trots toegevoegd aan de lijst van goed geteste en prijswinnende producten van ALDI, beter bekend als 'de Trots van Aldi'.
(PvWK)
* De verkiezing is georganiseerd door Nielsen, een onafhankelijk onderzoeksbureau.
Over Aldi
'Aldi is de uitvinder van discount en heeft zo’n vijfhonderd winkels verspreid over heel Nederland. De supermarktketen heeft een zorgvuldig gekozen assortiment vers, houdbaar en non-food. Aldi biedt de beste levensmiddelen en verbruiksartikelen voor dagelijks gebruik en verrast met wisselende actie-artikelen. Hoge kwaliteit tegen de beste prijs is de essentie van het bestaan van Aldi, waarbij het de consument helpt met het besparen van tijd, geld en onnodig gedoe.'
(bron: Aldi)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes