Aldi wint vijf keer Huismerk Product van het Jaar 2021

Aldi wint vijf keer Huismerk Product van het Jaar 2021
  • Food-en-retail
  • 19 jan 2021 @ 15:05
  • 14987 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • OnderzoekMarketing

De Nederlandse consument verkiest vijf huismerken van Aldi tot ‘Huismerk Product van het jaar 2021’. Het is voor het eerst dat de organisatie achter deze jaarlijkse productverkiezing ook de huismerken onder de loep laat nemen door een representatief consumentenpanel*.

Aldi’s huismerken Bakkersgoud rustiek extra volkoren brood, Fruitspread minder suiker, Melkchocolade pinda & cornflakes reep, Proteïne kwark en mager half-om-half gehakt mogen een jaar lang het label ‘Huismerk Product van het jaar 2021’ dragen.

De huismerken zijn door de Nederlandse consument beoordeeld op vier criteria: aantrekkelijkheid, innovatiegraad, aankoopintentie en de producttest. Het is een groot compliment dat vijf huismerken van Aldi verkozen zijn tot winnaars van deze categorie. Als discounter is Aldi trots op de eigen merken. Deze unieke producten zijn namelijk minstens zo goed als een A-merk. Aldi staat voor hoge kwaliteit tegen de beste prijs. Deze vijf winnende producten worden dan ook met trots toegevoegd aan de lijst van goed geteste en prijswinnende producten van ALDI, beter bekend als 'de Trots van Aldi'.
(PvWK)

* De verkiezing is georganiseerd door Nielsen, een onafhankelijk onderzoeksbureau.

Over Aldi
'Aldi is de uitvinder van discount en heeft zo’n vijfhonderd winkels verspreid over heel Nederland. De supermarktketen heeft een zorgvuldig gekozen assortiment vers, houdbaar en non-food. Aldi biedt de beste levensmiddelen en verbruiksartikelen voor dagelijks gebruik en verrast met wisselende actie-artikelen. Hoge kwaliteit tegen de beste prijs is de essentie van het bestaan van Aldi, waarbij het de consument helpt met het besparen van tijd, geld en onnodig gedoe.'

(bron: Aldi)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken