Voorjaarscampagne Kruidvat: kids aan de schoonmaak
- Food-en-retail
- 27 feb 2023 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenMarketing
- 27 feb 2023 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Het voorjaar is in zicht, volgens A.S. Watson tijd voor de ‘Fris & Fluitend’ campagne van dochter Kruidvat. Deze loopt van vandaag t/m 19 maart 2023. 'Het is een campagne waarin single moeder Lies en haar kids er weer fris en fluitend tegenaan gaan.'
In de nieruwe TV-commercial zien we de kids van merkpersoonlijkheid Lies ijverig bezig met de voorjaarsschoonmaak: eerst de vaat, dan de vloer, de oven en het toilet. Alles wordt gepoetst en gedaan. Kortom, de kids helpen Lies dus super goed. En dat alles met maar 1 doekje……dat is lekker voordelig. Het gezicht van Lies spreekt natuurlijk boekdelen.
De campagne wordt verder ondersteund in de Kruidvat-folders en in de winkel. Daarnaast is er een uitgebreide social campagne met het thema Frisness: door te multitasken kunnen we en fit worden en het huis een voorjaarsschoonmaak geven. Zowel Lies als de influencers uit de Kruidvat Squad zijn met deze gecombineerde oefeningen aan de slag gegaan.
De TV-commercial is te zien in het venster hieronder. De bijbehorende 'Schoonmaak workout' met Denise Anna namens Frisness en Kruidvat op YouTube kun je hier bekijken.
(PvWK)
Credits
Opdrachtgever: Kruidvat (A.S. Watson)
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Media: GroupM en Greenhouse Group
Social media: Blossom
Concept en uitvoering TV en social: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- DDB Unlimited
- Greenhouse Group
- Kruidvat
- Lies
- GroupM
- lente
- A.S. Watson
- Blossom
- Annomann
- Eigen Fabrikaat
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn introduceert AH... 26-04-2024
- [marketeer 200] Chiel van Leeuwen -... 26-04-2024
- Jumbo lanceert Deep screen - 3D... 26-04-2024
- Subways Royal Submarines duiken weer... 25-04-2024
- Hema springt in op rookworst-rel25-04-2024
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing