Deliciously Ella naar Spice

Deliciously Ella naar Spice
  • Food-en-retail
  • 18 apr 2023 @ 08:19
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodStorytelling

Deliciously Ella is een toonaangevend Brits platform voor plantaardige voeding en wellness, dat eenvoudige tools deelt om je te helpen een gezonder leven te leiden. In Nederland gaat Spice het merk nu uitbouwen.

Deliciously Ella werd opgericht door Ella Mills in 2012. Zij begon met een eenvoudige receptenwebsite en heeft sindsdien een reeks besteller kookboeken uitgebracht, de #1 plantaardige recepten-app in Europa gecreëerd, een deli geopend in Centraal London en een bekroonde reeks heerlijke voedingsproducten gelanceerd. De kern van dit alles wordt gevormd door de sterke social media community van Deliciously Ella bestaande uit ongeveer drie miljoen mensen.

Sinds de oprichting van het merk is Deliciously Ella een constante leider in de evolutie van plantaardige voeding en wellness. De afgelopen tien jaar, en nog steeds, willen ze overbrengen dat het de eenvoudige, dagelijkse gewoonten zijn die het belangrijkst zijn als het gaat om het verbeteren van je gezondheid: meer planten eten, meer slapen en een moment van rust vinden. Terwijl we allemaal deze kleine stappen zetten om ons gezonder te voelen, zowel mentaal als fysiek, staat Deliciously Ella naast je - met heerlijke recepten, handige hulpmiddelen en een beetje extra aanmoediging.

Het Deliciously Ella avontuur is begonnen toen bij Mills een zeldzame aandoening werd vastgesteld, het posturale tachycardiesyndroom, dat leidt tot flauwvallen en vermoeidheid. Om haar gezondheid terug te krijgen, ging ze op zoek naar manieren om haar dieet aan te passen en zo haar welzijn te verbeteren. Hierdoor ontdekte ze de voordelen van een plantaardig dieet en begon ze haar ervaringen en recepten te delen via Deliciously Ella. Inmiddels is haar Instagram account uitgegroeid tot een profiel met 2,2 miljoen volgers.

Deliciously Ella's app is naar eigen zeggen nu 'de ultieme wellness-tool die eenvoudige hulpmiddelen deelt voor een gezonder leven; of dat nu de plantaardige recepten zijn inclusief nutritionele informatie, een 10-minuten durende yoga-les in de ochtend, guided meditations om te helpen ontspannen aan het einde van je drukke dag, of op maat gemaakte slaapgeluiden om je te helpen met een rustige nachtrust.' Je vindt er 1000+ gezonde plantaardige recepten (met elke week nieuwe aanvullingen), 300+ work-out video's voor thuis, plus honderden meditaties & slaapgeluiden.

Ella's recepten zijn geïnspireerd op haar liefde voor natuurlijke, plantaardige voedingsmiddelen. Ze deelt ook tal van tips en trucs om gezond eten tot een duurzaam en aantrekkelijk onderdeel van je leven te maken. In 2014 publiceerde Ella haar eerste kookboek, dat snel een bestseller werd en haar merkbekendheid verder vergrootte. Onlangs bracht ze het boek 'How to go plant-based' uit. In dit boek begeleidt ze het toenemende aantal mensen dat overstapt op een plantaardig dieet - voor zichzelf of voor hun gezin. Het kan namelijk overweldigend zijn om deze stap te zetten, en vaak weet je niet waar je moet beginnen. Dit boek demystificeert deze overstap en maakt het zo gemakkelijk, duidelijk en smaakvol mogelijk.

Sindsdien heeft Mills het merk uitgebreid met een reeks plantaardige voedingsproducten, waaronder de heerlijk gezonde Baked Oat Bars, het eerste assortiment dat het merk in Nederland lanceert. Alle Deliciously Ella producten zijn gemaakt van volledig natuurlijke, plantaardige ingrediënten en zijn vrij van additieven, conserveringsmiddelen en smaakstoffen, evenals gluten- en zuivelvrij. DHet bekende Baked Oat-Bars is onlangs gelanceerd bij Albert Heijn - in de recepten 'Apple & Raisin', 'Cacao & Almond' en 'Peanut Butter'.

'Deliciously Ella is een fantastische bron voor iedereen die gezond wil eten en leven zonder aan smaak of genot in te boeten. Ella's recepten en producten bewijzen dat plant-based eten voor iedereen lekker, toegankelijk en plezierig kan zijn', aldus Spice, dat nu in Nederland de corporate PR voor het merk verder zal uitrollen.
(PvWK)

Repen van Deliciously Ella

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken