FD: 'Van der Snoek nieuwe topman TMG'
- Media
 - 2 apr 2014 @ 10:25
 - Link
 - 
  
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintOnlinePersonalia
 
- 2 apr 2014 @ 10:25
 - Redactie Media
 
Geert-Jan van der Snoek (48) wordt de nieuwe topman van Telegraaf Media Groep (TMG). Dit meldt Het Financieele Dagblad woensdag op basis van ingewijde bronnen.
Van der Snoek is nu nog CEO van de NDC Mediagroep, uitgever van Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant en diverse huis-aan-huisbladen. Bij TMG moet hij een machtsvacuüm invullen dat ontstond na het vertrek van topman Herman van Campenhout een jaar geleden.
TMG werkt ook aan plannen om zijn regionale krantenbedrijf HDC, uitgever van onder meer Noordhollands Dagblad en De Gooi- en Eemlander, onder te brengen in een aparte entiteit met de activiteiten van NDC. Daarmee zou een onderneming ontstaan met een omzet van meer dan 200 miljoen euro. Bij TMG gaat het om circa 15% van de totale omzet.
- 
Redactie Media
 - Werkt bij: MarketingTribune
 - Functie: Redactie
 - Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
 - Profiel »
 
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
 - Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
 - Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
 - Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
 - Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
 - DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 

