RTL, MEC, Achtung, Ziggo en Robert van den Ham winnaars Cross Media Awards
- Media
- 15 mei 2014 @ 12:12
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - AwardsMediaStrategie
- 15 mei 2014 @ 12:12
- Redactie Media
Gisteravond zijn de Cross Media Awards 2014 uitgereikt in het Compagnietheater in Amsterdam. Na een prachtig diner voor 180 mensen en een inspirerende toespraak van Joris van Heukelom, voorzitter dan de Cross Media Awards Jury, werden de 5 Cross Media Awards uitgereikt. De presentatie was in handen van Peter Wybenga. Hij reikte samen met Joris van Heukelom de awards uit. De Award voor Cross Media Man van het jaar 2014 werd uitgereikt door Jacqueline Smit, Cross Media Vrouw van 2013.
RTL is Cross Media Exploitant van het Jaar 2014. De jury: “RTL wint het op innovatiekracht, cases en een enorme impact op het ecosysteem. Adverteerders worden door RTL aangemoedigd tot - en beloond voor - cross mediaal gedrag. RTL is een voorbeeld voor andere media-exploitanten. Voor het tweede jaar op rij: RTL is Cross Media Exploitant van het Jaar 2014!”
MEC is Cross Media Bureau van het Jaar 2014. De jury: “Cross Media Bureau van het Jaar word je niet zomaar. In een zeer sterk concurrentieveld won MEC het op innovatie, cases, skills, visie en methodiek. MEC is Cross Media Bureau van het Jaar 2014!”
Ziggo is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2014. De jury: "Ziggo heeft de beleving van het merk Ziggo totaal weten om te gooien. Deze adverteerder voert geen cross mediale campagnes maar heeft een cross mediale strategie. Daarmee is Ziggo het hele jaar door aanwezig. Heel sterk, geen moment saai. Ziggo is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2014!”
GTI BannerBahn is Cross Media Case van het Jaar 2014. De Jury: "ACHTUNG! heeft met deze case heel knap een zeer grote groep mensen op hetzelfde tijdstip op één plek online samengebracht. Idee en uitvoering zijn briljant. En niet onbelangrijk: het plezier van de makers straalde eraf. Groot compliment voor adverteerder Volkswagen die met deze campagne lef heeft getoond. GTI BannerBahn is Cross Media Case van het Jaar 2014!”
Robert van den Ham is Cross Media Man van het Jaar 2014. De Jury: "Robert van den Ham heeft van AutoWeek een werkelijk cross mediaal merk gemaakt. Daarbij heeft hij iets gedaan dat zo goed als niemand anders is gelukt: Hij heeft met groot succes een bestaande redactie weten mee te nemen een nieuwe wereld in. Robert van den Ham is met recht Cross Media Man van het Jaar 2014!”
DeCross Media Awards worden gesponsord door RLVNT, Ster, PauwR, 538 Groep, Exterion Media en MarketingTribune
Alle foto's van de Cross Media Awards en het Cross Media Congres zijn gemaakt door Henk-Jan Winkeldermaat (Punkmedia). Bekijk de hele set op zijn Flickr-page.
.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
- [column] De mooiste tijd van het jaar?
Laatste Nieuws
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

