Jeffrey Katzenberg is Media Person of the Year
- Media
- 24 jun 2019 @ 11:24
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CannesPersonalia
- 24 jun 2019 @ 11:24
- Lucas Boon
Cannes Lions heeft Jeffrey Katzenberg, founder van mobile-first platform Quibi, benoemd tot Media Person of the Year 2019. De jury omschrijft hem als een 'entertainment industry icon'.
Katzenberg is tevens co-founder van WndrCo, een holding die investeert in technologiebedrijven.
Philip Thomas, CEO van Cannes Lions, laat weten: 'Jeffrey Katzenberg encapsulates everything the Media Person of the Year award represents. His unbounding creative leadership and vision has led to the transformation and ground-breaking success of high-profile businesses across the entertainment, media and technology landscape. Katzenberg is a great friend of the Festival, who has brought his insight and inspiration to our stages so successfully in recent years. It’s a huge honour to present him with this prestigious award.'
Katzenberg zelf voegt daaraan toe: 'Over my career I have had the honor of working in many different forms of storytelling, from film to television to the Broadway stage, but the journey we are on today with Quibi is the most exciting one yet, as we embark on a new form of storytelling. By bringing together the very best of Hollywood and Silicon Valley, we hope to usher in the era of mobile-first entertainment. On behalf of everyone at Quibi, we're very thankful to Cannes Lions for this honor.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van kleine gebaren in nieuwe...
- Ad Alliance breidt Total Video-innovaties verder uit met HBO...
- Nieuw retailmedia-format brengt merken dichter bij consument
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
Laatste Nieuws
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

