Havas Media wint account Meetic
- Media
- 28 mei 2020 @ 11:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 28 mei 2020 @ 11:30
- Sjaak Hoogkamer
Havas Media heeft de pitch rondom datinggigant Meetic gewonnen. Het van origine Franse bedrijf is beursgenoteerd en inmiddels de grootste online matchmaker in Europa met bekende merken als Match, Meetic en Lexa.
De laatste is in Nederland het grootste datingmerk. Havas Media heeft het account deels gewonnen door hun wereldwijde Prosumer Rapport Love in the Digital Age waarin de opmerkelijkste cijfers en trends van online dating wereldwijd zijn gepresenteerd.
Voor Havas Media in Amsterdam betekent het ROI-gedreven account een focus op televisie, billboards en radio, naast strategische ondersteuning van online-activiteiten voor de merken Lexa en het nieuwe 55+ merk OurTime.
Céline Boudière, CMO van Meetic Group: ‘We werken voor een aantal van onze merken nu al twee jaar met de teams van Havas Media en zijn bijzonder opgetogen om dit avontuur op grotere schaal voort te zetten. De keuze voor Havas Media komt voort uit onze wens een wereldwijd effectieve en vooral consequente mediastrategie te bouwen, en tegelijkertijd toegang te houden tot lokale experts voor de juiste executie.’
Thijs Muller, CEO Havas Amsterdam: ‘Het onderwerp liefde zit midden in ons aller hart en is zo mogelijk nog relevanter geworden tijdens deze bijzondere crisistijden. Het is aan Havas om dat hart te raken in het juiste kanaal. Dat Meetic voor ons kiest is een belangrijke overwinning en een compliment. Het bewijst dat Havas haar focus op de culturele leefwereld van de consument succesvol is.’
Havas Media is actief in 144 landen en heeft wereldwijd 20.000 communicatiespecialisten in dienst.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes