Havas Media wint account Meetic
- Media
- 28 mei 2020 @ 11:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 28 mei 2020 @ 11:30
- Sjaak Hoogkamer
Havas Media heeft de pitch rondom datinggigant Meetic gewonnen. Het van origine Franse bedrijf is beursgenoteerd en inmiddels de grootste online matchmaker in Europa met bekende merken als Match, Meetic en Lexa.
De laatste is in Nederland het grootste datingmerk. Havas Media heeft het account deels gewonnen door hun wereldwijde Prosumer Rapport Love in the Digital Age waarin de opmerkelijkste cijfers en trends van online dating wereldwijd zijn gepresenteerd.
Voor Havas Media in Amsterdam betekent het ROI-gedreven account een focus op televisie, billboards en radio, naast strategische ondersteuning van online-activiteiten voor de merken Lexa en het nieuwe 55+ merk OurTime.
Céline Boudière, CMO van Meetic Group: ‘We werken voor een aantal van onze merken nu al twee jaar met de teams van Havas Media en zijn bijzonder opgetogen om dit avontuur op grotere schaal voort te zetten. De keuze voor Havas Media komt voort uit onze wens een wereldwijd effectieve en vooral consequente mediastrategie te bouwen, en tegelijkertijd toegang te houden tot lokale experts voor de juiste executie.’
Thijs Muller, CEO Havas Amsterdam: ‘Het onderwerp liefde zit midden in ons aller hart en is zo mogelijk nog relevanter geworden tijdens deze bijzondere crisistijden. Het is aan Havas om dat hart te raken in het juiste kanaal. Dat Meetic voor ons kiest is een belangrijke overwinning en een compliment. Het bewijst dat Havas haar focus op de culturele leefwereld van de consument succesvol is.’
Havas Media is actief in 144 landen en heeft wereldwijd 20.000 communicatiespecialisten in dienst.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Rapper Krulle lanceert campagne-track voor 113 samen met...
- Omnicom en IPG vormen nieuw mediabolwerk
- DPG Media start geïntegreerde mediatransformatie
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
Laatste Nieuws
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

