Havas Media wint account Meetic
- Media
- 28 mei 2020 @ 11:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 28 mei 2020 @ 11:30
- Sjaak Hoogkamer
Havas Media heeft de pitch rondom datinggigant Meetic gewonnen. Het van origine Franse bedrijf is beursgenoteerd en inmiddels de grootste online matchmaker in Europa met bekende merken als Match, Meetic en Lexa.
De laatste is in Nederland het grootste datingmerk. Havas Media heeft het account deels gewonnen door hun wereldwijde Prosumer Rapport Love in the Digital Age waarin de opmerkelijkste cijfers en trends van online dating wereldwijd zijn gepresenteerd.
Voor Havas Media in Amsterdam betekent het ROI-gedreven account een focus op televisie, billboards en radio, naast strategische ondersteuning van online-activiteiten voor de merken Lexa en het nieuwe 55+ merk OurTime.
Céline Boudière, CMO van Meetic Group: ‘We werken voor een aantal van onze merken nu al twee jaar met de teams van Havas Media en zijn bijzonder opgetogen om dit avontuur op grotere schaal voort te zetten. De keuze voor Havas Media komt voort uit onze wens een wereldwijd effectieve en vooral consequente mediastrategie te bouwen, en tegelijkertijd toegang te houden tot lokale experts voor de juiste executie.’
Thijs Muller, CEO Havas Amsterdam: ‘Het onderwerp liefde zit midden in ons aller hart en is zo mogelijk nog relevanter geworden tijdens deze bijzondere crisistijden. Het is aan Havas om dat hart te raken in het juiste kanaal. Dat Meetic voor ons kiest is een belangrijke overwinning en een compliment. Het bewijst dat Havas haar focus op de culturele leefwereld van de consument succesvol is.’
Havas Media is actief in 144 landen en heeft wereldwijd 20.000 communicatiespecialisten in dienst.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing