MT en Sprout gaan verder als MT/Sprout

MT en Sprout gaan verder als MT/Sprout
  • Media
  • 18 nov 2020 @ 14:58
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Nieuwsmedia

De zakelijke platforms MT en Sprout, beiden onderdeel van MT Mediagroep, gaan vanaf vandaag gezamenlijk verder onder de naam MT/Sprout. 'We zijn dat bedrijven en hun leiders veranderen. Daarom veranderen wij mee.'

MT (voorheen Management Team, niet te verwarren met MarketingTribune) staat sinds 1978 bekend als management-titel, Sprout is er sinds 15 jaar voor start-ups en ondernemers. Beide merken gaan vanaf vandaag verder als één titel. Het redactieteam van MT/Sprout is naar eigen zeggen uitgebreid, hoofdredacteur is Remy Gieling. 'Hard aan gewerkt het afgelopen jaar, dus ben erg benieuwd wat jij ervan vindt! Neem vooral een kijkje op de nieuwe site. En... geen zorgen, de dagelijkse Sprout en MT-nieuwsbrieven blijven we gewoon beide verzenden. Maar wel in een nieuw jasje. Vanaf morgen in je mailbox!', zo laat hij weten op LinkedIn.

MT/Sprout kent drie ingangen: insights (nieuws, kennis en achtergronden), academy (opleidingen en trainingen) en agency (in contact komen met zakelijke beslissers).

'Waar klein en groot eerst twee werelden waren, groeien ze nu steeds meer naar elkaar toe. Door de digitale revolutie splitsen gerenommeerde bedrijven op, krimpen in of gaan failliet. Terwijl nieuwe, jonge spelers snel doorgroeien. Ze zijn wendbaar, innovatief, digitaal en hebben geen last van legacy. Grote bedrijven vinden dat aantrekkelijk. Ze kopen startups op of werken er intensief mee samen. Ondertussen concurreren ze met scale-ups om schaars talent', aldus MT/Sprout in een persverklaring.

Bekijk de nieuwe website hier.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken