Magnum claimt start RTL-reclameblok

- Media
- 23 mrt 2021 @ 08:12
- 13987 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesTelevisie
- 23 mrt 2021 @ 08:12
- 13987 x gelezen
- Lucas Boon
De nieuwe campagne van Magnum staat in het teken van het breken van de chocolade en het zogenoemde 'bankmoment'. Met de combinatie van ijs en chocola kun je niet stuk, zo luidt de dubbelzinnige boodschap. De campagne is ontwikkeld door Lukkien.
De productie komt terug in het begin van het reclameblok van RTL4, waarmee ijsmerk Magnum (onderdeel van Ola) naar eigen zeggen de start van de commercial break claimt.
Jos Leene, creative director audiovisual bij Lukkien, licht toe: 'Hiervoor hebben we realistische 3D-chocolade geanimeerd die mooi over de RTL-vormgeving heen druipt. Vervolgens komen we uit bij een stelletje op de bank dat zit te genieten van een heerlijke Magnum Pint. Dit shot is met een snellere frame rate geschoten, zodat we precies op het juiste moment het shot in slow motion konden laten gaan. Het beeld op televisie is in post productie toegevoegd om exact de juiste timing te kunnen bepalen.'
De campagne is geproduceerd door Lukkien naar een concept van Ad Alliance in samenwerking met Mindshare. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Helene van Santen hoofdredacteur... 12-04-2021
- Slaven Mandic verlaat Mediahuis12-04-2021
- Donovan van Heuven nieuwe... 06-04-2021
- Klaartje Kuypers naar Havas Media06-04-2021
- Ecosia kiest JCDecaux als partner 01-04-2021
- Videoland gaat RTL-programma's live... 31-03-2021