Magnum claimt start RTL-reclameblok
- Media
- 23 mrt 2021 @ 08:12
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesTelevisie
- 23 mrt 2021 @ 08:12
- Lucas Boon
De nieuwe campagne van Magnum staat in het teken van het breken van de chocolade en het zogenoemde 'bankmoment'. Met de combinatie van ijs en chocola kun je niet stuk, zo luidt de dubbelzinnige boodschap. De campagne is ontwikkeld door Lukkien.
De productie komt terug in het begin van het reclameblok van RTL4, waarmee ijsmerk Magnum (onderdeel van Ola) naar eigen zeggen de start van de commercial break claimt.
Jos Leene, creative director audiovisual bij Lukkien, licht toe: 'Hiervoor hebben we realistische 3D-chocolade geanimeerd die mooi over de RTL-vormgeving heen druipt. Vervolgens komen we uit bij een stelletje op de bank dat zit te genieten van een heerlijke Magnum Pint. Dit shot is met een snellere frame rate geschoten, zodat we precies op het juiste moment het shot in slow motion konden laten gaan. Het beeld op televisie is in post productie toegevoegd om exact de juiste timing te kunnen bepalen.'
De campagne is geproduceerd door Lukkien naar een concept van Ad Alliance in samenwerking met Mindshare. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers