Magnum claimt start RTL-reclameblok
- Media
- 23 mrt 2021 @ 08:12
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesTelevisie
- 23 mrt 2021 @ 08:12
- Lucas Boon
De nieuwe campagne van Magnum staat in het teken van het breken van de chocolade en het zogenoemde 'bankmoment'. Met de combinatie van ijs en chocola kun je niet stuk, zo luidt de dubbelzinnige boodschap. De campagne is ontwikkeld door Lukkien.
De productie komt terug in het begin van het reclameblok van RTL4, waarmee ijsmerk Magnum (onderdeel van Ola) naar eigen zeggen de start van de commercial break claimt.
Jos Leene, creative director audiovisual bij Lukkien, licht toe: 'Hiervoor hebben we realistische 3D-chocolade geanimeerd die mooi over de RTL-vormgeving heen druipt. Vervolgens komen we uit bij een stelletje op de bank dat zit te genieten van een heerlijke Magnum Pint. Dit shot is met een snellere frame rate geschoten, zodat we precies op het juiste moment het shot in slow motion konden laten gaan. Het beeld op televisie is in post productie toegevoegd om exact de juiste timing te kunnen bepalen.'
De campagne is geproduceerd door Lukkien naar een concept van Ad Alliance in samenwerking met Mindshare. Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
Laatste Nieuws
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

