Seiko kiest voor UM en Reprise
- Media
- 9 jun 2021 @ 10:27
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Mediastrategie
- 9 jun 2021 @ 10:27
- Sjaak Hoogkamer
Seiko Watch Europe B.V heeft na een korte bureauoriëntatie besloten om de on- en offline media-activiteiten volledig bij UM en Reprise onder te brengen.
De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland en België.
Martine Meijer, Marketing Manager Benelux van Seiko: ‘We kiezen voor UM & Reprise omdat de mentaliteit ons goed past en omdat ze hebben laten zien dat ze onze merken de volgende stap kunnen laten zetten met de juiste strategie en middelen. Wij kijken uit naar een fijne samenwerking.’
Volgens Meijer is ‘Seiko een aanbieder van horloges met een hoge bekendheid en een brede collectie.’ Always one step ahead of the rest was de visie van Kintaro Hattori vanaf het moment dat hij de horlogemanufactuur in 1881 oprichtte. Een credo dat volgens Meijer sindsdien de koers van Seiko heeft bepaald en dat staat voor méér dan een eeuw van innovatie.
Carolien van ‘t Hek, CEO UM Nederland over de nieuwe samenwerking: ‘Wij zijn blij en trots dat Seiko gelooft in onze mentaliteit, kennis en geïntegreerde propositie en daarom voor ons heeft gekozen. Wij gaan ze helpen met onze 'Now & Next' benadering in marketing en communicatie om de ambities van Seiko in de Benelux verder invulling te geven.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
Laatste Nieuws
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers