Seiko kiest voor UM en Reprise

Seiko kiest voor UM en Reprise
  • Media
  • 9 jun 2021 @ 10:27
  • 10242 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Mediastrategie

Seiko Watch Europe B.V heeft na een korte bureauoriëntatie besloten om de on- en offline media-activiteiten volledig bij UM en Reprise onder te brengen.

De samenwerking omvat de communicatie- en mediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland en België.

Martine Meijer, Marketing Manager Benelux van Seiko: ‘We kiezen voor UM & Reprise omdat de mentaliteit ons goed past en omdat ze hebben laten zien dat ze onze merken de volgende stap kunnen laten zetten met de juiste strategie en middelen. Wij kijken uit naar een fijne samenwerking.’ 

Volgens Meijer is ‘Seiko een aanbieder van horloges met een hoge bekendheid en een brede collectie.’ Always one step ahead of the rest was de visie van Kintaro Hattori vanaf het moment dat hij de horlogemanufactuur in 1881 oprichtte. Een credo dat volgens Meijer sindsdien de koers van Seiko heeft bepaald en dat staat voor méér dan een eeuw van innovatie.

Carolien van ‘t Hek, CEO UM Nederland over de nieuwe samenwerking: ‘Wij zijn blij en trots dat Seiko gelooft in onze mentaliteit, kennis en geïntegreerde propositie en daarom voor ons heeft gekozen. Wij gaan ze helpen met onze 'Now & Next' benadering in marketing en communicatie om de ambities van Seiko in de Benelux verder invulling te geven.’

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken