AvroTros en Born05 lanceren Songfestival-campagne #1metS10
- Media
- 2 mei 2022 @ 10:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 mei 2022 @ 10:30
- Michiel van Zaane
Zangeres S10 vertegenwoordigt ons land tijdens de 66e editie van het Eurovisie Songfestival. In opdracht van AvroTros ontwikkelde Born05 het concept #1metS10; een interactieve campagne waarmee heel Nederland S10 kan aanmoedigen.
In de interactieve experience kiest de kijker een stukje van de videoclip waar hij of zij een persoonlijke krabbel wil achterlaten voor S10. Van alle krabbels wordt een unieke videoclip gemaakt die met S10 en heel Nederland gedeeld wordt rondom het grootste muziekfestival van Europa. De campagnepagina staat al vol aanmoedigingen van vrienden en fans die S10 steunen.
Dennis van Vugt, managing director Born05: ‘Met #1metS10 geeft AvroTros alle Nederlanders op een creatieve en innovatieve manier de kans om achter S10 te staan in de aanloop naar het Songfestival. Met een hele gave digital experience wordt Nederland op een interactieve manier aangespoord om S10 aan te moedigen. AvroTros ontplooit tegelijkertijd een nieuwe wereld voor fans. Zij maken niet alleen bestaande fans van S10 en het Eurovisie Songfestival trots, maar creëren ook nieuwe.’
Eric van Stade, algemeen directeur AvroTros: ‘We zijn heel trots op de campagne die Born05 voor ons heeft ontwikkeld. Het Eurovisie Songfestival is dé plek waar Nederland rondom muziek bij elkaar komt. De uitzendingen trekken miljoenen kijkers die massaal meeleven. Met deze campagne bieden we de mogelijkheid dit enthousiasme te delen en maken we de saamhorigheid tastbaar.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing