AvroTros en Born05 lanceren Songfestival-campagne #1metS10
- Media
- 2 mei 2022 @ 10:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 2 mei 2022 @ 10:30
- Michiel van Zaane
Zangeres S10 vertegenwoordigt ons land tijdens de 66e editie van het Eurovisie Songfestival. In opdracht van AvroTros ontwikkelde Born05 het concept #1metS10; een interactieve campagne waarmee heel Nederland S10 kan aanmoedigen.
In de interactieve experience kiest de kijker een stukje van de videoclip waar hij of zij een persoonlijke krabbel wil achterlaten voor S10. Van alle krabbels wordt een unieke videoclip gemaakt die met S10 en heel Nederland gedeeld wordt rondom het grootste muziekfestival van Europa. De campagnepagina staat al vol aanmoedigingen van vrienden en fans die S10 steunen.
Dennis van Vugt, managing director Born05: ‘Met #1metS10 geeft AvroTros alle Nederlanders op een creatieve en innovatieve manier de kans om achter S10 te staan in de aanloop naar het Songfestival. Met een hele gave digital experience wordt Nederland op een interactieve manier aangespoord om S10 aan te moedigen. AvroTros ontplooit tegelijkertijd een nieuwe wereld voor fans. Zij maken niet alleen bestaande fans van S10 en het Eurovisie Songfestival trots, maar creëren ook nieuwe.’
Eric van Stade, algemeen directeur AvroTros: ‘We zijn heel trots op de campagne die Born05 voor ons heeft ontwikkeld. Het Eurovisie Songfestival is dé plek waar Nederland rondom muziek bij elkaar komt. De uitzendingen trekken miljoenen kijkers die massaal meeleven. Met deze campagne bieden we de mogelijkheid dit enthousiasme te delen en maken we de saamhorigheid tastbaar.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
- Terug in de tijd met Google Earth24-06-2025
- Advertentiemarkt Nederland groeit... 23-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation