Outdoor van blowUp zuivert
- Media
- 2 aug 2022 @ 11:59
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 aug 2022 @ 11:59
- Sjaak Hoogkamer
De Giant Posters van blowUP media hebben een nieuwe luchtzuiverende coating die de luchtkwaliteit in grote steden verbetert. The Pure, zoals de duurzame coating wordt genoemd, is binnen de campagne van Eneco gebruikt op de Giant Posters op de Rotterdamse Lijnbaan en het Eindhovense Beursgebouw.
De transparante laag van actief titaniumdioxide die op het PVC-vrije reclamedoek is aangebracht, breekt schadelijke stoffen zoals stikstofoxiden uit uitlaatgassen af.
Marga Jordaans, Sr Marcom & Content specialist bij Eneco: ‘Samen met ons reclamebureau Publicis Groupe en mediapartner Mindshare is gewerkt aan een verdere verduurzaming van onze reclamecampagne. Zo is, naast de duurzamere productie van onze televisiereclame ook gekozen voor de duurzamere doeken van blowUP media. Ook deze stap op weg naar klimaatneutraal in 2035 is een voorbeeld van ‘we doen het nu’.’
Ernst Vos, Chief Commercial Officer blowUP media Group: ‘Bij blowUP media voelen we ons verantwoordelijk voor de steden waarin we actief zijn. Naast winst proberen we bij te dragen aan een duurzamere economie, door onze business te gebruiken als een force for good. Onze Giant Posters in de Benelux zijn gemaakt van Echo, vrij van PVC en gemaakt van PET-flessen en zee plastic. We leggen verticale tuinen met CO2-reducerende planten aan rond onze digitale schermen. We optimaliseren voortdurend de energieprestaties van onze LED-schermen en we werken in Europa al acht jaar samen met de organisatie Justdiggit, een non-profit die zich inzet om klimaatverandering tegen te gaan door Afrika te vergroenen.’
Binnenkort wordt volgens Vos ‘ook de uitstoot van elke reclamecampagne bij blowUP media gecompenseerd door gecertificeerde klimaatbeschermingsprojecten.’ OOH-specialist Kinetic heeft volgens blowUp een belangrijke adviesrol gespeeld bij de media-inzet van deze duurzame Out of Home-campagne.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes