Tech scale-up start campagne met grootste voetbalplatform wereldwijd

Tech scale-up start campagne met grootste voetbalplatform wereldwijd
  • Media
  • 20 okt 2023 @ 15:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • SponsoringCommercialsMarketing

433, een groot internationaal voetbal community platform, en JEX, een snelgroeiende Rotterdamse tech scale-up die de arbeidsmarkt wil vereenvoudigen gaan samenwerken.

De campagne is volledig in samenwerking tussen de marketing teams van 433 en JEX in-house gecreëerd. Na bekendheid te hebben verworven als Official Training Partner van Feyenoord en als hoofdpartner van F2-coureur Richard Verschoor, pakt JEX haar marketing opnieuw groots aan met deze deal met 433. 

Het plan is dat de campagne na een succesvolle run in Nederland ook internationaal uitgerold wordt - in lijn met de internationale ambities van JEX - om ook de ruim 60 miljoen volgers van 433 wereldwijd te bereiken. Naast de naamsbekendheid die dit moet opleveren, draait het JEX er vooral om om via deze campagne de kracht van haar software en services te bewijzen in de markt. 433 is namelijk op zoek naar een nieuwe 433 host en crew en die wil JEX met deze creatieve campagne voor ze vinden.

Sinds de oprichting in 2020 groeit JEX naar eigen zeggen explosief. Vanaf oktober 2022 huist het bedrijf in het iconische voormalige Unilever NL hoofdkantoor 'De Brug' te Rotterdam. CEO Nick Hillebrand zegt dat de marketing afdeling sinds de oprichting een van de belangrijkste proposities is van het bedrijf. 'Als het merk niet zichtbaar genoeg is en/of een zwakke boodschap uitdraagt, is het onmogelijk de explosieve groei te realiseren die JEX heeft doorgemaakt en nog voor ogen heeft.' 
Vandaar dat de marketingafdeling van JEX uit meer dan 30 m/v bestaat en constant op zoek is naar manieren om de doelgroepen - voor het grootste deel B2B - te bereiken, vult Melissa van Bruggen, Marketing Manager van JEX, aan.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken