Tech scale-up start campagne met grootste voetbalplatform wereldwijd

- Media
- 20 okt 2023 @ 15:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - SponsoringCommercialsMarketing
- 20 okt 2023 @ 15:30
- Peter van Woensel Kooy
433, een groot internationaal voetbal community platform, en JEX, een snelgroeiende Rotterdamse tech scale-up die de arbeidsmarkt wil vereenvoudigen gaan samenwerken.
De campagne is volledig in samenwerking tussen de marketing teams van 433 en JEX in-house gecreëerd. Na bekendheid te hebben verworven als Official Training Partner van Feyenoord en als hoofdpartner van F2-coureur Richard Verschoor, pakt JEX haar marketing opnieuw groots aan met deze deal met 433.
Het plan is dat de campagne na een succesvolle run in Nederland ook internationaal uitgerold wordt - in lijn met de internationale ambities van JEX - om ook de ruim 60 miljoen volgers van 433 wereldwijd te bereiken. Naast de naamsbekendheid die dit moet opleveren, draait het JEX er vooral om om via deze campagne de kracht van haar software en services te bewijzen in de markt. 433 is namelijk op zoek naar een nieuwe 433 host en crew en die wil JEX met deze creatieve campagne voor ze vinden.
Sinds de oprichting in 2020 groeit JEX naar eigen zeggen explosief. Vanaf oktober 2022 huist het bedrijf in het iconische voormalige Unilever NL hoofdkantoor 'De Brug' te Rotterdam. CEO Nick Hillebrand zegt dat de marketing afdeling sinds de oprichting een van de belangrijkste proposities is van het bedrijf. 'Als het merk niet zichtbaar genoeg is en/of een zwakke boodschap uitdraagt, is het onmogelijk de explosieve groei te realiseren die JEX heeft doorgemaakt en nog voor ogen heeft.'
Vandaar dat de marketingafdeling van JEX uit meer dan 30 m/v bestaat en constant op zoek is naar manieren om de doelgroepen - voor het grootste deel B2B - te bereiken, vult Melissa van Bruggen, Marketing Manager van JEX, aan.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes