Pijper Media neemt Nouveau over van DPG Media

Pijper Media neemt Nouveau over van DPG Media
  • Media
  • 6 feb 2024 @ 15:29
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De overname is voor Pijper Media een versterking van haar ‘glossy’ portfolio met onder andere Elegance en Grazia.

Voor DPG Media past de verkoop binnen de strategie van het vrouwendomein om ‘digitaal te versnellen en maximale impact te maken in de maatschappij met focus op de grote vrouwenmerken Libelle, Margriet en Flair.’

Anton Pijper, eigenaar van Pijper Media: ‘Pijper Media is de afgelopen 52 jaar uitgegroeid naar een grote speler in onder andere het glossydomein. Zowel online als offline weten we bijna iedere vrouw te bereiken met onze sterke en krachtige, nationale en internationale, iconische merken. Nouveau is een perfecte aanvulling om onze positie in het glossysegment te verbreden.’

Joyce Nieuwenhuijs, directeur Magazines DPG Media: ‘We zien de verkoop als een positieve ontwikkeling voor de toekomst van het blad. Het glossy maandblad heeft bij Pijper Media meer kansen om samen te werken: essentieel in de huidige markt. Net zoals wij bij DPG Media de krachten bundelen, waardoor Libelle, Margriet en Flair digitaal verder kunnen groeien, we onze stevige basis in print blijven koesteren en hiermee onze nummer 1 marktpositie versterken.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken