Knab bedankt klant via gepersonaliseerde billboard-campagne
- Online
- 24 dec 2019 @ 11:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoZakelijkContent
- 24 dec 2019 @ 11:46
- Lucas Boon
Online bank Knab zet zijn 250.000 klanten in het zonnetje met een gepersonaliseerde bedankvideo. Medewerkers van Knab werden uitgedaagd om hun klanten op een originele manier te bedanken.
In de video zien we de zoektocht naar het beste idee, met als hoogtepunt een persoonlijk billboard voor elke klant.
De video past in de traditie van de online bank om klanten tegen het einde van het jaar op een persoonlijke manier te verrassen. Vijf jaar geleden ontvingen 80.000 klanten een handgeschreven kerstkaart. Daarna volgde een aantal gepersonaliseerde campagnes.
Dit jaar zet Knab een landelijke DOOH-campagne in. Klanten kunnen na het zien van de video toestemming geven om persoonlijk bedankt te worden via een billboard. Verantwoordelijke bureaus zijn Lijm Amsterdam, StoryTEQ, Aanstekelijk en MobPro.
Anne Ruth Groen, manager merk & communicatie bij Knab, laat weten: 'Voor de medewerkers van Knab is dit elk jaar weer de ultieme manier om ook via onze eindejaarsgroet te laten zien hoe belangrijk menselijke service is. Ook voor een online bank. Misschien wel juist voor een online bank.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Etos brengt kerstverhalen tot leven11-12-2025
- Artiesten lanceren anti-vape track03-12-2025
- KPN introduceert App de Sint AI... 21-11-2025
- Petersen presenteert boek... 20-11-2025
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

