Knab bedankt klant via gepersonaliseerde billboard-campagne
- Online
- 24 dec 2019 @ 11:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoZakelijkContent
- 24 dec 2019 @ 11:46
- Lucas Boon
Online bank Knab zet zijn 250.000 klanten in het zonnetje met een gepersonaliseerde bedankvideo. Medewerkers van Knab werden uitgedaagd om hun klanten op een originele manier te bedanken.
In de video zien we de zoektocht naar het beste idee, met als hoogtepunt een persoonlijk billboard voor elke klant.
De video past in de traditie van de online bank om klanten tegen het einde van het jaar op een persoonlijke manier te verrassen. Vijf jaar geleden ontvingen 80.000 klanten een handgeschreven kerstkaart. Daarna volgde een aantal gepersonaliseerde campagnes.
Dit jaar zet Knab een landelijke DOOH-campagne in. Klanten kunnen na het zien van de video toestemming geven om persoonlijk bedankt te worden via een billboard. Verantwoordelijke bureaus zijn Lijm Amsterdam, StoryTEQ, Aanstekelijk en MobPro.
Anne Ruth Groen, manager merk & communicatie bij Knab, laat weten: 'Voor de medewerkers van Knab is dit elk jaar weer de ultieme manier om ook via onze eindejaarsgroet te laten zien hoe belangrijk menselijke service is. Ook voor een online bank. Misschien wel juist voor een online bank.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Prime Video lanceert The Moderators... 22-10-2025
- Thuiswinkel.org lanceert campagne... 21-10-2025
- OBA lanceert nieuw digitaal huis... 17-10-2025
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora15-10-2025
- Humor en gedragspsychologie tegen... 15-10-2025
- Adobe lanceert tool voor... 15-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

