Rabobank presenteert Rabo Identity Services op Money 20/20

Rabobank presenteert Rabo Identity Services op Money 20/20
  • Online
  • 15 sep 2023 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ZakelijkContentMarketing

Voor Rabobank ontwikkelde VI Company een KYC-onboardingtool die het proces van Rabo Identity Services laat zien. De tool is volgens VUI ideaal voor bedrijven die wettelijk verplicht zijn om de identiteit van gebruikers vast te stellen.

Die moet vaststaan voordat ze toegang krijgen tot de functies op een platform. Tijdens Money20/20 presenteerde Rabobank het product aan de markt.

De KYC-tool biedt drie mogelijkheden om de identiteit van een gebruiker vast te stellen. Dit zijn: IBAN-Naam Check, check op een identificatiedocument en identificeren en inloggen via iDIN. In de tool worden direct alle gegevens digitaal verzameld en kan de gebruiker zelf bepalen wanneer deze het onboardingproces start. Dit zorgt voor een snelle doorlooptijd en een frictieloze ervaring voor zowel opdrachtgever als gebruiker. VI Company heeft het identificatie- en verificatieproces zó opgebouwd, dat het ook voor andere opdrachtgevers kan worden gebruikt. De huisstijl kan bijvoorbeeld naar wens worden aangepast. De tool, die onder Rabo Identity Services wordt aangeboden, is daarvoor een goede oplossing.

‘Wij zijn erg trots op de samenwerking met Rabobank en de ontwikkeling van de KYC Tool. De tool, die zowel gebruiksvriendelijk is als technisch aan alle wensen en eisen van de Rabobank voldoet, is een mooie aanvulling onder de Rabo Identity Services’ aldus Nick Verschoor, CCO bij VI Company. 
(PvWK)

Over VI Company 
'VI Company is een in Rotterdam gevestigd digitaal bureau dat gespecialiseerd is in het ontwikkelen van innovatieve softwareoplossingen voor de fintech-industrie. Sinds de oprichting in 2005 heeft VI Company samengewerkt met vooraanstaande financiële instellingen en startups als ING, Börse Stuttgart, PGGM, Caceis, Achmea IM, Cardano en BNP Paribas om unieke digitale ervaringen te creëren die aansluiten bij de behoeften van hun klanten. Met een team van zeer bekwame professionals en een bewezen staat van dienst in het leveren van hoogwaardige digitale oplossingen, heeft VI Company een solide reputatie opgebouwd binnen de branche. Het bedrijf blijft zich richten op groei en innovatie, waarbij het zichzelf positioneert als een betrouwbare partner voor bedrijven die streven naar succes in de steeds veranderende wereld van fintech.'

(bron: VI) 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken