Nissan opent virtuele showroom

Nissan opent virtuele showroom
  • Online
  • 8 feb 2021 @ 10:27
  • 21843 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Automotive

Nissan haalt de showroom naar de woon- en werkkamer: bezoekers kunnen dankzij een innovatieve 360-graden-tool op www.nissan.nl een digitale wandeling maken door de Nissan-showroom en de modellen vanbinnen en vanbuiten bekijken.

Met dit initiatief biedt Nissan de klant de mogelijkheid om vanachter de computer een nieuwe Nissan te ontdekken.

De virtuele showroom van Nissan is 24/7 geopend en geeft de klant de mogelijkheid om een model rondom te bekijken in de online showroom. Ook kan de bezoeker letterlijk rondkijken in het interieur dankzij de 360-graden-techniek. Daarnaast is direct actuele informatie over de auto beschikbaar, zoals bijzondere aanbiedingen. Met deze interactieve tool maakt Nissan het bekijken en eventueel aanschaffen van een nieuwe auto extra makkelijk in de coronatijd.

Via Nissan Shop@Home kan de klant een auto uitzoeken en vervolgens een proefrit aan huis afspreken via de dealer. De online service kent ook Nissan Buy@Home: naast de proefrit aan huis kan de klant de auto dan ook thuis laten afleveren.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken