Mobiel.nl: Uitgeslapen mensen vergelijken abo's
- Online
- 24 jan 2025 @ 14:02
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 jan 2025 @ 14:02
- Sjaak Hoogkamer
In een meerjarige positioneringscampagne van KesselsKramer schudt Mobiel.nl iedereen wakker om zelf te bepalen welk abonnement bij je past.
Uit eigen onderzoek van Mobiel.nl kwam deze trend al eerder naar voren. Consumenten blijven vaak in hun oude gewoontes hangen of weten simpelweg niet dat ze kunnen besparen door een ander type abonnement te kiezen. Met de campagneboodschap “Laat je niet langer in slaap sussen” in een visuele wereld vol slapende mensen en wandelende bedden, roept Mobiel.nl mensen op om op Mobiel.nl -heel eenvoudig- zelf regie te nemen over hun abonnement.
Lucas van Reeken, directeur Mobiel.nl: ‘Van jong tot oud turen we gemiddeld meer dan 2 uur per dag naar onze telefoon, maar als het over ons telefoonabonnement gaat, sluiten we onze ogen. Dat is zonde.’
De campagne, die het hele jaar draait op TV, in de bioscoop, social video's, display ads, en OOH, is het eerste werk onder de nieuwe positionering waarmee Mobiel.nl in de komende jaren de regie meer bij de consument wil leggen.
Rens de Jonge, Creatief Directeur KesselsKramer: ‘Met ‘Dat bepaal je zelf wel, op Mobiel.nl’ willen we de komende jaren opvallendheden, scheefgroei of andere thema’s binnen de telecom aanstippen, om iedereen te laten zien dat je dat soort dingen ook prima zelf kan bepalen, op Mobiel.nl.’
Credits:
Opdrachtgever: Mobiel.nl
Bureau: KesselsKramer
Productie: Sticky Stuff
Regie: Puck Litaay
Fotografie: Mark Bolk
Muziek: Martijn Ruytinx
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AI-modellen geven vergeten mode een... 01-07-2025
- Bijna helft Nederlanders lid van... 30-06-2025
- Parkeerbordjes-actie Klabats zet HR... 27-06-2025
- Wat als je advertenties inspelen op... 24-06-2025
- WhatsApp krijgt advertenties18-06-2025
- VanMoof lanceert S6: krachtiger en... 11-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation