Miele doet opnieuw de was op Lowlands
- Sponsoring
- 26 jul 2018 @ 10:44
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsorshipEvenementActivatieMerken
- 26 jul 2018 @ 10:44
- Redactie Sponsoring
Miele herhaalt zijn PowerWash-activatie op Lowlands. Naast het ‘meest doorgedraaide alternatief voor de campingdouche’ is er dit jaar ook aandacht voor de fijnproevers met de Miele Stoomoven.
Om ook bij een jongere doelgroep merkvoorkeur te creëren, is vorig jaar de Miele PowerWash op Lowlands ingezet. In een enorme wasmachine konden bezoekers zelf, op een verrassende manier, een kort ‘wasprogramma’ ervaren. Terwijl ze feestend stonden te bubbelen, werden de festivaloutfits van de bezoekers gewassen, gedroogd en gestreken.
Naast PowerWash ook Stoomoven
Naast de Miele PowerWash legt Miele dit jaar ook een link naar de eigen keukenapparatuur met de Miele Stoomoven als foodstand. Op het festivalterrein staat een uitvergrote stoomoven, waar de hele dag koolhydraat- en eitwitrijke stoomgerechten worden verkocht. Bomvol energieke voedingsstoffen die in de stoomovens van Miele volledig behouden blijven, zoals vitamines en mineralen.
Via deze tweede activatie kan de feestvierende Lowlands-ganger snel weer opladen. Daarmee wordt niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant van de festivalganger verzorgd, aldus de sponsor.
Aanjagen via social media
Uiteraard worden deze beide activatie slim aangejaagd via (social) media. Zo besteedt Miele er aandacht aan op Facebook en Instagram. Ook komt er een eventpagina PowerWash op de Lowlands-website.
Miele heeft wereldwijd een leidende positie als aanbieder van premium huishoudelijke apparaten op het gebied van koken, bakken, stomen, koelen en vriezen, koffiebereiding, afwassen, wassen, drogen, strijken en stofzuigen. Het in 1899 opgerichte bedrijf heeft acht productielocaties in Duitsland en een fabriek in Oostenrijk, Tsjechië, China en Roemenië. In het boekjaar 2016/2017 bedroeg de omzet 3,93 miljard euro. In bijna honderd landen heeft Miele eigen verkoopmaatschappijen of importeurs.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
- Odido nieuwe partner Esther Vergeer... 05-06-2025
- TCL wordt wereldwijde partner van... 04-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers