Miele doet opnieuw de was op Lowlands

Miele doet opnieuw de was op Lowlands
  • Sponsoring
  • 26 jul 2018 @ 10:44
  • 21469 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsorshipEvenementActivatieMerken

Miele herhaalt zijn PowerWash-activatie op Lowlands. Naast het ‘meest doorgedraaide alternatief voor de campingdouche’ is er dit jaar ook aandacht voor de fijnproevers met de Miele Stoomoven.

Om ook bij een jongere doelgroep merkvoorkeur te creëren, is vorig jaar de Miele PowerWash op Lowlands ingezet. In een enorme wasmachine konden bezoekers zelf, op een verrassende manier, een kort ‘wasprogramma’ ervaren. Terwijl ze feestend stonden te bubbelen, werden de festivaloutfits van de bezoekers gewassen, gedroogd en gestreken.

Naast PowerWash ook Stoomoven

Naast de Miele PowerWash legt Miele dit jaar ook een link naar de eigen keukenapparatuur met de Miele Stoomoven als foodstand. Op het festivalterrein staat een uitvergrote stoomoven, waar de hele dag koolhydraat- en eitwitrijke stoomgerechten worden verkocht. Bomvol energieke voedingsstoffen die in de stoomovens van Miele volledig behouden blijven, zoals vitamines en mineralen.

Via deze tweede activatie kan de feestvierende Lowlands-ganger snel weer opladen. Daarmee wordt niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant van de festivalganger verzorgd, aldus de sponsor.

Aanjagen via social media

Uiteraard worden deze beide activatie slim aangejaagd via (social) media. Zo besteedt Miele er aandacht aan op Facebook en Instagram. Ook komt er een eventpagina PowerWash op de Lowlands-website.

Miele heeft wereldwijd een leidende positie als aanbieder van premium huishoudelijke apparaten op het gebied van koken, bakken, stomen, koelen en vriezen, koffiebereiding, afwassen, wassen, drogen, strijken en stofzuigen. Het in 1899 opgerichte bedrijf heeft acht productielocaties in Duitsland en een fabriek in Oostenrijk, Tsjechië, China en Roemenië. In het boekjaar 2016/2017 bedroeg de omzet 3,93 miljard euro. In bijna honderd landen heeft Miele eigen verkoopmaatschappijen of importeurs.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken