Jumbo houdt 'College Tour' met Max Verstappen
- Sponsoring
- 19 apr 2019 @ 10:52
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - EvenementSportmarketingActivatie
- 19 apr 2019 @ 10:52
- Jeroen Mirck
Jumbo Supermarkten heeft als voorproefje van zijn eigen Racedagen donderdag een exclusief interview in College Tour-stijl georganiseerd met Max Verstappen en Jumbo-topman Frits van Eerd. Een selecte groep studenten en journalisten kon erbij zijn.
De vierde editie van de Jumbo Racedagen komt er weer aan: op 18 en 19 mei organiseert Jumbo dit grote event in samenwerking met Max Verstappen Management, Red Bull Nederland en Circuit Zandvoort. Vooruitlopend op dit race-evenement kreeg een gezelschap studenten en journalisten de kans om aanwezig te zijn bij een exclusief interview met Verstappen en Van Eerd.
Onder leiding van presentator Humberto Tan spraken zij tijdens dit interview uitgebreid over Verstappens leven als autocoureur, de samenwerking tussen hem en Jumbo en de toekomst van de sport. Uiteraard werd er ook vooruitgekeken naar de Jumbo Racedagen en werden de diverse programmaonderdelen gepresenteerd.
Waar of niet waar?
Een honderdtal studenten pakte woensdag de unieke kans om Max Verstappen te ontmoeten en reisde vanuit diverse hoeken van het land af naar Veghel om Max Verstappen en Frits van Eerd het hemd van het lijf te vragen. De vragen gingen over uiteenlopende onderwerpen, zoals de gedeelde passie van Max en Frits voor racen, hoe zij in hun ontwikkeling zijn gestimuleerd door hun vaders en wat ze graag zouden veranderen in de Formule 1. Ook een spelletje ‘waar of niet waar’ leverde leuke anekdotes op.
Met de Racedagen wil Jumbo zijn klanten de gelegenheid geven om Max Verstappen en andere wereldtoppers van dichtbij in actie te zien, zoals collega-coureur Pierre Gasly. Er zijn beide dagen diverse spectaculaire race-onderdelen op de baan te zien, zoals het FIA WTCR (met de beste toerwagencoureurs ter wereld), Maxx Formula (met voormalige F1-bolides), Youngtimers en superkarts. Ook zijn er stuntshows, freestyle motorcross-races van FMX4Ever en er is weer volop entertainment en eten voor de hele familie.
BN'ers strijden in Ladies GT Race
Dit jaar wordt tijdens de Jumbo Racedagen voor de tweede keer de Ladies GT Race georganiseerd. Diverse bekende vrouwen en medewerksters van Jumbo hebben in de afgelopen maanden hun race-licentie gehaald. Op 26 april hebben zij nog een laatste training op het circuit. Tijdens de Racedagen strijden de dames om de titel tijdens spannende onderlinge races. Deelnemers zijn onder andere presentatrice Kim Kötter, dj Eva Koreman, actrice Marly van der Velden, zangeres/presentatrice Romy Monteiro en zangeres Do.
Racefans kunnen op diverse manieren aanwezig zijn bij het evenement. De gratis duinkaarten zijn vanaf 24 april verkrijgbaar bij aanschaf van specifieke actieproducten bij Jumbo. Voor een kijkje achter de schermen zijn er ook Tribune-, F1-Paddock en VIP-kaarten te koop via Circuitzandvoort.nl.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
- Formule 1
- Frits van eerd
- Humberto Tan
- Racedagen
- Zandvoort
- Max Verstappen
- College Tour
- Jumbo
- interview
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers