NOC*NSF en Ocean breiden partnership uit

  • Sponsoring
  • 1 feb 2021 @ 10:06
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Sport

NOC*NSF en Ocean werken sinds 2013 samen om sport -in alle facetten- een groter publiek te geven. Die samenwerking wordt richting Tokyo 2021 uitgebreid.

Ocean geeft olympische- en breedtesport het hele jaar ruim baan op haar landelijke digitale netwerk, van road tot full motion city schermen, en zal ook nauw samenwerken met de andere content partners van NOC*NSF.

Natasja van Brummelen, manager Communicatie en Media NOC*NSF: ‘NOC*NSF wil heel Nederland bereiken met de kracht van sport en daarvoor heb je krachtige mediapartijen nodig. Zeker in een tijd waarin sport en bewegen belangrijker is dan ooit om ons gezond en vitaal te houden. We zijn heel blij met de uitbreiding van de samenwerking met Ocean waardoor we nog meer mensen kunnen bereiken. Naast de samenwerking met de TeamNL kant, is deze ook gericht op de lokale sport. Ocean heeft daarnaast ook een mooie propositie voor onze partners van de sport neergelegd.’

Meindert van den Heuvel, Managing Director Ocean: ‘Het positieve van 2020 is dat iedereen heeft kunnen zien hoe extreem belangrijk sport is. Of je nu topsporter bent, hobbyist, vrijwilliger of toeschouwer. Daarom zit sport in het DNA van Ocean. We zien er naar uit om samen met NOC*NSF en haar partners ons netwerk in te zetten als digitaal out-of-home sportkanaal.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken