M line verlengt bij KNVB

M line verlengt bij KNVB
  • Sponsoring
  • 28 mei 2021 @ 11:03
  • 7789 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Voetbal

Matrassenleverancier M line heeft een nieuwe overeenkomst gesloten met de KNVB. Ook de komende twee jaar is het bedrijf de Official Sleep Supplier van Oranje.

Als Official Sleep Supplier van Oranje zorgt M line ervoor dat zowel het mannen- als het vrouwenteam tijdens interlandperiodes kan bouwen op een goede nachtrust. Daarnaast voorziet het A-merk het KNVB Teamhotel in Woudschoten & Conferentiecentrum Zeist van producten, zoals boxsprings, matrassen, kussens en covers.

‘Voor onze voetballers is een goede nachtrust heel belangrijk voor het herstel en het leveren van topprestaties,’ aldus Edwin Goedhart, bondsarts van de KNVB. ‘Als KNVB willen we dit onderdeel zo goed mogelijk verzorgen. De matrassen en persoonlijke kussens van M line die onze selecties gebruiken, zorgen voor optimaal slaapcomfort en dragen zo bij aan de prestaties op het veld.’

‘Het is een goed teken dat er in de Nederlandse top van de sport veel aandacht is voor het fysieke herstel in de nacht,’ geeft Pieter-Bas Stehmann, Algemeen Directeur M line, aan. ‘Naast organisaties zoals o.a. Team Jumbo-Visma, Ajax en NOC*NSF, blijven we nu ook nauw samenwerken met de KNVB. Zo geven we beide teams de mogelijkheid om het beste uit de dag te halen.’

Op foto boven v.l.n.r. Pieter-Bas Stehmann (Algemeen Directeur M line), Nico-Jan Hoogma (Directeur Topvoetbal KNVB) en Hans van Pelt (Directeur Woudschoten). Het shirt met 23 illustreert de tweejarige samenwerking van 2021-2023.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken