Holland en Barrett hoofdsponsor van de KNSB

  • Sponsoring
  • 26 okt 2021 @ 12:55
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De winkelketen in natuurlijke gezondheid en verzorging omarmt naar eigen zeggen het langebaanschaatsen. Holland & Barrett zal meteen zichtbaar zijn op de boardings van Thialf bij de Daikin NK Afstanden (29-31 oktober).

Het logo prijkt dit seizoen bij internationale wedstrijden ook op de pakken van de langebaanschaatsers.

Holland & Barrett is een van oorsprong Britse keten, opgericht in 1870, met 1300 gezondheidswinkels in 16 landen. Verspreid over heel Nederland heeft het bedrijf, dat in 2003 De Tuinen overnam, ruim 200 winkels. ‘Holland & Barrett is er voor iedereen die op een natuurlijke manier gezond en vitaal wil blijven. Schaatsen past daar goed bij: sportief, positief en veel Nederlanders beleven er plezier aan,’ zegt algemeen directeur Marc Estourgie.

De KNSB is blij met de komst van deze nieuwe partner. ‘Holland & Barrett is een grote retailer, gespecialiseerd in natuurlijke, duurzame producten die bijdragen aan gezondheid en optimale prestaties. Een uitstekende fit dus,’ aldus Jeroen Kraaij, commercieel directeur van de KNSB.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken