Andrélon zet zich in voor Stichting Haarwensen
- Sponsoring
- 28 feb 2022 @ 15:23
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Sponsoring
- 28 feb 2022 @ 15:23
- Ryan Baij
Andrélon gaat een samenwerking aan met Stichting Haarwensen. Stichting Haarwensen helpt kinderen, die na ziekte geen haar meer hebben, door hen kosteloos een hoogkwalitatief haarwerk aan te bieden.
Hiervoor zijn niet alleen haar-donaties nodig, maar ook financiële donaties om de haarwerken te maken. Andrélon gaat de stichting langdurig financieel ondersteunen en helpen om de naamsbekendheid verder te vergroten, om zoveel mogelijk kinderen te laten stralen.
Andrélon doneerde al 10.000 euro aan een bijzondere actie van topschaatser Koen Verweij. De atleet, bekend om zijn lange blonde lokken, is samen met Radio 538-dj’s Wietze de Jager & Klaas van der Eerden een actie begonnen waarbij luisteraars geld kunnen doneren om zijn lange haren af te knippen. Voor iedere duizend euro gaat er een centimeter van zijn haar af. De actie leverde in totaal 33.710,48 euro op, en dus wordt er live in De Ochtendshow van Radio 538 bijna 34 cm van het haar van Verweij afgeknipt. Zowel het haar van Verweij als het opgehaalde geld komt volledig ten goede aan Stichting Haarwensen.
Marijke van der Heijden, PR & Communicatie Stichting Haarwensen: ‘Wij zijn ontzettend blij dat Andrélon op ons pad is gekomen. Niet iedereen realiseert zich dat, naast de behoefte die wij hebben aan haardonaties, er ook behoefte is aan geld om hier haarwerken van te maken. Per jaar verliezen zo’n 600 kinderen hun haar door o.a, chemotherapie, een vorm van alopecia (kaalhoofdigheid) of een medische ingreep. Het verliezen van haar heeft vaak een grote impact en met een kaal hoofd zal een kind zich minder zelfverzekerd voelen. Een mooi haarwerk zorgt ervoor dat een kind het zelfvertrouwen terugkrijgt en zich niet anders voelt dan leeftijdgenoten. Helaas zijn goede haarwerken erg kostbaar en er wordt slechts een klein gedeelte door de verzekering vergoed. Dankzij deze samenwerking willen wij deze boodschap breed uitdragen, ons werk voortzetten en deze kinderen laten stralen.’
Lidewei Derksen, Marketing Manager Andrélon is blij om te kunnen helpen: ‘Wij hebben veel bewondering voor Stichting Haarwensen en het prachtige werk dat zij doen om kinderen die door ziekte hun haar verloren zijn van een mooi haarwerk te voorzien. Wij begrijpen als geen ander hoe belangrijk haar is om je te laten stralen en hebben hier onze missie van gemaakt. Stichting Haarwensen verdient alle aandacht en wij dragen daar graag aan bij.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing