Hartstichting en O'Neill lanceren HRT-label

Hartstichting en O'Neill lanceren HRT-label
  • Sponsoring
  • 2 mei 2022 @ 10:18
  • 11232 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met het nieuwe label HRT brengen de Hartstichting en surfkledingmerk O’Neill een eigen kledinglijn op de markt. Een deel van de opbrengst gaat naar de Hartstichting.

HRT is als label opgericht door de Hartstichting met als doel samen met A-merken aan een hartgezond Nederland te werken.

HRT-producten leveren geld op voor onderzoek naar hart- en vaatziekten en dragen bij aan de bewustwording van een hartgezonde levensstijl.

O’Neill is als founding partner het eerste merk dat de HRT-producten op de markt brengt. Vanaf mei is van O’Neill een limited edition sportoutfit voor vrouwen met het HRT-label verkrijgbaar. Deze productlijn, de ‘Active lijn’, draagt per verkocht item 5 euro af aan de Hartstichting.

Model en voormalig miss Nederland Zoey Ivory wordt het gezicht van de eerste kledinglijn, een outfit voor vrouwen, ontworpen en geproduceerd door O’Neill. Met haar sportieve leefstijl wil Zoey vrouwen inspireren om aan een actieve en hartgezonde leefstijl te werken. ‘Als iemand die nooit stil kan zitten en houdt van dansen, sport en bewegen, wil ik met deze O’Neill Limited Edition Action lijn, vrouwen inspireren hetzelfde te doen. Een fashionable outfit die zorgt voor een hartgezonde, actieve levensstijl en ook nog eens bijdraagt aan een goed doel is voor mij alles in één.’

A-merken

‘Deze activiteit gaat op een geheel nieuwe wijze bijdragen aan de financiering van onderzoek naar hart- en vaatziekten,’ zegt David Verschoor, directeur Marketing, Partnerships & Communicatie van de Hartstichting. ‘O’Neill is hiermee de founding partner van HRT. Wij zijn blij dat zo'n mooi merk als O’Neill samen met ons HRT op de kaart wil zetten en hopen binnenkort ook andere A-merken te kunnen aankondigen met hun speciale HRT editie producten.’

De verkoop van de sportieve outfit voor vrouwen vindt plaats via O’Neill en Zalando.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken