Hartstichting en O'Neill lanceren HRT-label
- Sponsoring
- 2 mei 2022 @ 10:18
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 2 mei 2022 @ 10:18
- Sjaak Hoogkamer
Met het nieuwe label HRT brengen de Hartstichting en surfkledingmerk O’Neill een eigen kledinglijn op de markt. Een deel van de opbrengst gaat naar de Hartstichting.
HRT is als label opgericht door de Hartstichting met als doel samen met A-merken aan een hartgezond Nederland te werken.
HRT-producten leveren geld op voor onderzoek naar hart- en vaatziekten en dragen bij aan de bewustwording van een hartgezonde levensstijl.
O’Neill is als founding partner het eerste merk dat de HRT-producten op de markt brengt. Vanaf mei is van O’Neill een limited edition sportoutfit voor vrouwen met het HRT-label verkrijgbaar. Deze productlijn, de ‘Active lijn’, draagt per verkocht item 5 euro af aan de Hartstichting.
Model en voormalig miss Nederland Zoey Ivory wordt het gezicht van de eerste kledinglijn, een outfit voor vrouwen, ontworpen en geproduceerd door O’Neill. Met haar sportieve leefstijl wil Zoey vrouwen inspireren om aan een actieve en hartgezonde leefstijl te werken. ‘Als iemand die nooit stil kan zitten en houdt van dansen, sport en bewegen, wil ik met deze O’Neill Limited Edition Action lijn, vrouwen inspireren hetzelfde te doen. Een fashionable outfit die zorgt voor een hartgezonde, actieve levensstijl en ook nog eens bijdraagt aan een goed doel is voor mij alles in één.’
A-merken
‘Deze activiteit gaat op een geheel nieuwe wijze bijdragen aan de financiering van onderzoek naar hart- en vaatziekten,’ zegt David Verschoor, directeur Marketing, Partnerships & Communicatie van de Hartstichting. ‘O’Neill is hiermee de founding partner van HRT. Wij zijn blij dat zo'n mooi merk als O’Neill samen met ons HRT op de kaart wil zetten en hopen binnenkort ook andere A-merken te kunnen aankondigen met hun speciale HRT editie producten.’
De verkoop van de sportieve outfit voor vrouwen vindt plaats via O’Neill en Zalando.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
- Heineken hoofdsponsor Amsterdam 750... 27-02-2024
- Emirates start partnerschap met... 26-02-2024
- Exact sponsor WK shorttrack 2024 23-02-2024
- EasyJet komende drie jaar officiële... 21-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing