Adyen helpt Make-A-Wish met feestdagencampagne
- Sponsoring
- 28 nov 2023 @ 14:55
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 nov 2023 @ 14:55
- Michiel van Zaane
Financieel technologieplatform Adyen stelt zijn technologie beschikbaar voor de feestdagencampagne van Make-A-Wish. Daarnaast verdubbelt het platform elke gedane donatie.
Het wereldwijd opererende Make-A-Wish heeft de ambitie om de wens van elk kind met een ernstige ziekte in vervulling te laten gaan. De liefdadigheidsinstelling heeft samen met Adyen een campagne voor de feestdagen van 2023 gelanceerd. Decathlon, Vue Cinemas en Marc O’Polo gaan in hun checkout donaties ophalen met behulp van Adyen Giving, een technologie waar consumenten gemakkelijk na het afrekenen een bedrag kunnen doneren. Adyen verdubbelt elke donatie die wordt gedaan.
In 2022 deed Make-A-Wish mee aan Adyens ‘Moments that Matter’ campagne rondom de feestdagen. Tijdens deze campagne werd meer dan €248.000 gedoneerd, wat werd verdubbeld door Adyen naar een bedrag van bijna €500.000.
Op bepaalde momenten in het jaar, of als reactie op een noodsituatie, activeert Adyen campagnes waarmee klanten samen geld kunnen inzamelen voor één of meer gekozen goede doelen. De campagne met Make-A-Wish wordt de vierde campagne van dit jaar, naast campagnes voor Earth Day, Pride, en noodhulp voor de natuurrampen in Turkije en Syrië. Dit jaar, tijdens de feestdagen, kunnen klanten van Adyen gemakkelijk Giving aanzetten zodat hun klanten kunnen doneren aan Make-A-Wish bij het betalen. De integratie is voor bedrijven minimaal en Adyen levert alle benodigde promotiematerialen aan. Alle donaties gaan rechtstreeks naar de non-profit en Adyen neemt alle kosten voor haar rekening.
‘Het is voor ons een privilege om geld in te zamelen voor een goed doel als Make-A-Wish, vooral tijdens de feestdagen, wat voor kinderen een magische periode zou moeten zijn,’ vertelt Ethan Tandowsky, CFO bij Adyen. ‘Na het succes van de campagne van vorig jaar, kunnen we niet wachten om het verschil te zien dat we samen met onze klanten kunnen maken in het leven van kinderen.’
‘De steun van bedrijven zoals Adyen is belangrijk voor ons, vooral in deze tijd van het jaar,’ zegt Luciano Manzo, President en CEO van Make-A-Wish International. ‘We zijn de klanten van Adyen dankbaar. Uiteindelijk is het dankzij de donateurs dat wij ons waardevolle werk kunnen blijven doen en een enorm verschil kunnen maken in het leven van deze kinderen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Heineken tot tenminste 2030 Official Partner Feyenoord
- Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025
- Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade
- Hema steunt War Child met “limited edition” pyjama’s
- Trust nieuwe official partner KPN eDivisie
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam focust op drank en...
Laatste Nieuws
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam... 08-11-2024
- Hema steunt War Child met “limited... 07-11-2024
- Trust nieuwe official partner KPN... 07-11-2024
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing