Katja Schuurman wordt merkambassadeur Leclerc Baby
- Algemeen
- 25 mei 2022 @ 09:31
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 mei 2022 @ 09:31
- Michiel van Zaane
Leclerc Baby, dat producten maakt om het ouderschap gemakkelijker te maken, werkt samen met Katja Schuurman als nieuwe merkambassadeur. Ook steunt het bedrijf de stichting ‘Return to sender’, dat zich inzet om via eerlijke en duurzame handel vrouwen te helpen een beter bestaan op te bouwen.
Leclerc kiest ervoor om samen te werken met merkambassadeurs die passen bij het merk en de levensstijl. Het dagelijks leven van een echte moeder of vader lijkt het meest op de verlichting en het gemak die de producten van Leclerc Baby brengen in het hedendaagse ouderschap.
‘Onze doelgroep staat midden in het leven en verwacht dezelfde levensstijl ook te kunnen behouden als ze kinderen krijgen’, aldus marketing manager Kim van Zonneveld van Leclerc Baby. ‘Katja is een goed voorbeeld van een moeder die altijd onderweg is met haar kids. Zeker met twee dochters met uiteenlopend leeftijdsverschil is het essentieel dat ze zich gemakkelijk kunnen verplaatsen. Of het nu gaat om de sportclub, shoppen, boodschappen doen of een playdate van de kinderen, een lichte en compacte kinderwagen die met één hand in- en uitgeklapt kan worden is belangrijk. Geen gedoe en je altijd kunnen concentreren op diegenen die het belangrijkst zijn.’
Katja Schuurman richtte in 2006 de stichting ‘Return to sender’ op met als missie om via eerlijke en duurzame handel vrouwen te helpen een bestaan op te bouwen voor zichzelf en hun gezin. De stichting verbetert direct de levensomstandigheden en leert hoe dit in de toekomst vol te houden.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nielsen Consumer Outlook 2026: zes insights voor marketeers
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #6 met Kalverliefde-founder...
- Podcastserie over kracht van merkcommunicatie
- KPN wint wereldtitel met PR-campagne ‘Stukje van mij’
- AMMA’s 2026: inzenders krijgen meer tijd en duidelijkheid
- Paulien Cornelisse wint NS Publieksprijs 2025
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

