Jan van Twillert en Ádám Gyarmati versterken SchaalX
- B2b
- 21 jun 2019 @ 10:42
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 21 jun 2019 @ 10:42
- Sjaak Hoogkamer
Per juni 2019 verwelkomt SchaalX twee nieuwe collega’s. Jan van Twillert (op foto links) versterkt als consultant het SchaalX public team en legt zich toe op de bemiddeling van interim professionals binnen het publiek domein. Ádám Gyarmati start als recruiter voor het werving & selectieteam.
Begin 2019 lanceerde SchaalX het label ‘SchaalX public’ dat zich richt op de bemiddeling van interim en vaste professionals in de overheid, semi-overheid, zorg en onderwijs. Ingrid Schipper, managing partner SchaalX: ‘Jan heeft veel kennis van en een groot netwerk in het publiek domein. We zijn blij dat we ons met zijn komst kunnen richten op de verdere groei van SchaalX public. Ádám heeft zich de afgelopen jaren gespecialiseerd in search en is daarmee voor SchaalX de aangewezen persoon om het werving- en selectieteam te versterken.’
SchaalX versterkt SchaalX public
Van Twillert startte zijn carrière bij Randstad als intercedent en is zich steeds meer gaan richten op specialistische functies binnen de overheid. Bij het label Mailprofs en later bij Continu werd hij verantwoordelijk voor het vakgebied informatiemanagement, waar hij zich bezighield met digitalisering van de overheid.
Na een masterdiploma in vertalen en tolken te hebben behaald ging Gyarmati aan de slag als freelance vertaler en maakte later de overstap naar arbeidsbemiddeling. Hij heeft bij verschillende recruitmentbedrijven en uitzendbureaus gewerkt, waarbij hij zich heeft ontwikkeld tot sourcing talent.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing