FlexTicket biedt festivalgangers flexibele annulering

FlexTicket biedt festivalgangers flexibele annulering
  • B2b
  • 16 mrt 2020 @ 10:20
  • 11082 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • EntertainmentZakelijkEvenement

Met de verspreiding van het coronavirus zijn veel eventorganisatoren overgelaten aan crisismanagement rondom hun evenement. Als antwoord hierop lanceert ticketwebsite Festicket het nieuwe initiatief FlexTicket.

Zo hebben eventorganisatoren te maken met annuleringen, veiligheid van bezoekers, reisverboden en verlies in vertrouwen van de consument. Analyse van mondiale verkoopdata laat in de afgelopen weken afname in consumentenvertrouwen zien. Verwacht wordt dat dit de kaartverkoop van festivals en andere evenementen in de maanden maart, april en mei sterk beïnvloedt.

Samen met de steun van 150 evenementenorganisatoren wereldwijd lanceert Festicket daarom het nieuwe initiatief FlexTicket, dat kaartkopers de flexibiliteit biedt om tickets voor festivals te annuleren. Nieuwe boekingen gemaakt vóór 30 april vallen automatisch onder dit flexibele annuleringsbeleid.

Zack Sabban, oprichter van Festicket, zegt: 'Dit is een moeilijke tijd voor mensen en bedrijven wereldwijd. Met de groeiende onzekerheid zochten we een manier om de onrust en gevoelens onder bezoekers en de festivalgemeenschap tot rust te brengen. We hopen dat het FlexTicket-beleid festivalpubliek het vertrouwen geeft om plannen te blijven maken voor een onvergetelijke zomer.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken