Egon Kramer commercieel directeur Oasis Parcs

Egon Kramer commercieel directeur Oasis Parcs
  • B2b
  • 29 jun 2020 @ 11:22
  • 8425 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Egon Kramer (49) is per 1 juli benoemd tot Commercieel Directeur van Oasis Parcs. In de functie van CCO wordt hij verantwoordelijk voor Marketing & Sales en de commerciële aansturing van Oasis Parcs.

Samen met André Roelofs (CEO), Jurgen Mensink (CDO) en Harm Schipper (Finance) vormen zij het directie team van Oasis Parcs.

Kramer is afkomstig van Landal GreenParks, waar hij diverse management functies bekleedde op commercieel, E-commerce en customer service-gebied.

Daarvoor was hij werkzaam voor diverse Touroperators als Evenements Reizen en Vaya.nl. ‘Kramer neemt ruim vijftien jaar online en distributie ervaring mee in de toeristische sector, die van groot belang is voor de verdere ontwikkeling en het commerciële succes van Oasis Parcs,’ aldus Roelofs. 

Oasis Parcs

Oasis Parcs is een exploitant van premium resorts met vakantiewoningen, gecombineerd met persoonlijke (hotel)service. Daarmee biedt Oasis Parcs een alternatief voor een verblijf in een 4/5 sterren hotel, waarbij gezelschappen zijn verdeeld over meerdere hotelkamers. Oasis Parcs is opgericht in 2013 en heeft beheerorganisaties in Nederland, Frankrijk en Curaçao en binnenkort ook in Oostenrijk.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken