Ivanti stelt Melissa Puls aan als CMO
- B2b
- 16 okt 2020 @ 09:28
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 16 okt 2020 @ 09:28
- Sjaak Hoogkamer
IT-bedrijf Ivanti heeft Melissa Puls benoemd tot senior vice president en chief marketing officer (CMO). Als CMO gaat Puls de marketingactiviteiten van Ivanti over de hele wereld leiden.
Puls gaat zich inzetten om de wereldwijde groei en adoptie van de zakelijke softwareoplossingen van het bedrijf te stimuleren. Ze brengt tientallen jaren ervaring mee en is vooral sterk in het realiseren van groei dankzij een klantgerichte aanpak en het integreren van marketingstrategieën met verworven bedrijven.
Marketingstrategie
Puls was hiervoor senior vice president en CMO bij Avid. Daar leidde ze de wereldwijde marketingstrategie van het beursgenoteerde bedrijf dat prominente mediabedrijven, zakelijke ondernemingen en individuele creatieve professionals helpt groeien in het digitale tijdperk. Voorafgaand aan haar rol bij Avid bekleedde Puls ook CMO- en leidinggevende marketingfuncties bij Optanix, Progress, Iron Mountain en Infor. Ze heeft een bachelordiploma in communicatie en psychologie van Franklin Pierce University.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 46, 202514-11-2025
- GS1 lanceert bewustwordingscampagne... 12-11-2025
- Marketingtransfers week 45, 202507-11-2025
- M&A-markt digitale bureaus versnelt... 05-11-2025
- Marketingtransfers week 44, 202531-10-2025
- [onderzoek] Werknemers willen... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

