Karin Hooijer nieuwe marketingdirecteur Leonardo Hotels
- B2b
- 5 jul 2021 @ 09:24
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 jul 2021 @ 09:24
- Sjaak Hoogkamer
Minder dan twee weken na de officiële aankondiging dat alle Apollo Hotels in 2021 en 2022 worden omgedoopt tot Leonardo Hotels, kondigt de keten een verandering binnen het managementteam aan. Deze week start Karin Hooijer als nieuwe director Marketing & Communicatie bij Apollo & Leonardo Hotels.
Samen met haar team zal Hooijer de rebranding van de hotels in goede banen gaan leiden en is het haar doel om Leonardo Hotels in de Benelux verder op de kaart te gaan zetten.
Karin Hooijer werkte eerder voor onder meer SBS Broadcasting (nu Talpa TV), RAI Amsterdam en het online platform LinkPizza. Hooijer: ‘Ik heb ontzettend veel zin om vanaf 1 juli het ambitieuze team van Apollo en Leonardo Hotels te komen versterken en om samen de groeistrategie verder vorm te geven en uit te rollen. Met onder meer de rebranding naar Leonardo Hotels in het vooruitzicht en iedereen die er naar uitkijkt om onze gasten weer te kunnen verwelkomen, ligt er een hele mooie uitdaging.’
Alexander Kluit, Managing Director: ‘Ik ben zeer verheugd dat wij Karin aan ons managementteam hebben mogen toevoegen. Met de kennis en ervaring die Karin de afgelopen 14 jaar heeft opgebouwd op het gebied van strategie en innovatie, zie ik de toekomst met veel vertrouwen tegemoet en zetten we in op verdere groei van Leonardo Hotels in de Benelux.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
Laatste Nieuws
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing