Nieuwe chief of global brand Tony's

Nieuwe chief of global brand Tony's
  • B2b
  • 14 sep 2023 @ 13:56
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Tony's Chocolonely heeft een nieuwe Chief of global brand & communications, Sadira E. Furlow. Zij start per 1 oktober.

Furlow volgt Joanna Lane op die bij Tony’s als Chief Product Officer aan de slag gaat.

Tony's Chocolonely is toegewijd aan zijn missie om 100% slaafvrije chocolade de norm te maken in de chocolade-industrie. De verwachting is dat Furlow ‘de impact van het merk verder zal vergroten.’

Ze heeft, aldus het merk, ‘een bewezen staat van dienst in het opbouwen en laten groeien van betekenisvolle merken.’ Eerder deed ze dit voor advertising agency Leo Burnett waar ze verantwoordelijk was voor campagnes in verschillende sectoren. Bij PepsiCo stond ze aan het marketingroer voor verschillende merken. Haar laatste functie was die van CMO bij Happy Money. Furlow: ‘Het is een eer om bij Tony’s Chocolonely te werken en deel uit te maken van een beweging die de chocolade-industrie op een positieve manier verandert. Ik ben zeer geïnspireerd door de toewijding van het bedrijf aan ethiek, transparantie en eerlijke chocolade. Ik kijk ernaar uit om samen met het team te werken aan het verhogen van het bewustzijn van de problemen in de cacao-industrie en het stimuleren van positieve verandering.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken