Tele2 kiest voor MediaCom
- Bureaus
- 3 nov 2017 @ 06:16
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PitchesMediabureau
- 3 nov 2017 @ 06:16
- Redactie Media
Tele2 kiest voor MediaCom na een mediareview voor haar offline business. De pitch werd begeleid door 3MO onder leiding van Ivonne Boumeester. Het account komt van MEC. iProspect blijft het online mediabureau voor Tele2.
Cilesta van Doorn, Managing Director Marketing en Brand Communication van Tele2: 'MediaCom begrijpt ons DNA ten voeten uit en is als geen ander in staat ons te helpen onze ambities waar te maken.'
Maiko Valentijn, CEO van MediaCom: 'Tele2 heeft een enorme groeiambitie en heeft de laatste jaren hard gebouwd aan een unieke positionering. Wij kijken ernaar uit om een bijdrage te leveren aan deze groeiambitie en hoe wij deze het best kunnen vertalen naar een gefundeerde media strategie.'
MediaCom won eerder newbusinesstrajecten op klanten als IKEA, Richemont en GROHE.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Doritos lanceert gouden... 20-05-2025
- Fastned richt merkcampagne op de mens19-05-2025
- Buiten spelen zonder koopzorgen19-05-2025
- [mediabazen] IPG Mediabrands: Jeroen... 19-05-2025
- Dentsu en DPG Media lanceren The... 19-05-2025
- Škoda viert zaterdag met levendige... 19-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management