Bosman en Van de Dood (Being There) winnen Gouden Zaag 2018
- Bureaus
- 14 jun 2018 @ 17:43
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingAward
- 14 jun 2018 @ 17:43
- Peter van Woensel Kooy
Onder toeziend oog van marketeers, talent scouts en creatieven in het tjokvolle auditorium van de Persgroep, hebben Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman (voorheen Buutvrij, nu Being There) zojuist de felbegeerde Gouden Zaag 2018 gewonnen. Dit tijdens het talent-event Hollandse Nieuwe van IAA, Persgroep en MarketingTribune.
Criterium is 'welk jong creatief talent zaagt het hardste aan de stoelpoten van het establishment'. Van de zeven door de Jonge Honden genomineerde teams op deze longlist (een snoepwinkel voor creative directors en andere talentscouts) bleven drie teams over. Hieruit selecteerden de eindjury Lode Schaefer (Indie, ADCN) en Peter van Woensel Kooy (MarketingTribune, erelid IAA) de volgende shortlist, hierbij met het uitgesproken commentaar uit het juryrapport van Schaeffer:
3: James & Jessica
'Sterk en fris werk, met een global appeal. Niet alleen voor merken, maar ook voor maatschappelijke issues.
Staan krachtig midden in de wereld.'
2: Will & Ryan
'Geen losse ideetjes, maar een creatieve aanpak vak iedere vraag.
Mooie platforms, die internationaal aanspreken.'
And the winners are:
1: Glenn & Boudewijn
'Ondernemende ideeen, creatief in idee, mediakeuze, en goed in executie.
Een sterk gevoel voor PR.
Deze jongens zijn een aanwinst voor ieder bureau.'
Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman hebben onlangs, in april 2018, bureau Buutvrij for Life verruild voor Being There. Het duo viel bij de laatste ADCN Awards nog in de prijzen met de Miele PowerWash op Lowlands en was genomineerd met Kaan's Stream Store van ABN Amro en de Bol.com Winkelwagen. Lees hier meer over hun stap.
Jonge Honden, IAA, Persgroep, Indie en MarketingTribune feliciteren alle genomineerden en uiteraard de nieuwe Gouden Zagers van 2018. Hulde!
(PvWK)
Bosman en Van de Dood dolgelukkig met hun Gouden Zaag 2018
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Jonge Honden
- nu Being There) zojuist de felbegeerde Gouden Zaag 2018 gewonnen. Dit tijdens het event Hollandse Nieuwe van IAA
- Persgroep
- haring
- Indie
- talent scouts en creatieven in het volle auditorium van de Persgroep
- maatjes
- Gouden Zaag
- Cannes
- vers
- MarketingTribune
- hebben Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman (voorheen Buutvrij
- talent
- zaag
- 2018
- Hollandse Nieuwe
- creatie
- Lode Schaeffer
- marketeers
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

